اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

علیرضا جهانبخش در تیررس منچستر یونایتد


آیا علیرضا جهانبخش را در فوتبال انگلیس می بینیم؟ این پرسش را نویسنده سایتsabotagetimes مطرح کرده و نوشته بازیکن ایرانی نایمخن اگر چه به تازگی وارد فوتبال اروپا شده اما عملکرد وی در فوتبال هلند آنقدر خوب بوده که توجه خیلی ها را جلب کند.

شفقنا: آیا علیرضا جهانبخش را در فوتبال انگلیس می بینیم؟  این پرسش را نویسنده سایتsabotagetimes  مطرح کرده و نوشته بازیکن ایرانی نایمخن اگر چه به تازگی وارد فوتبال اروپا شده اما عملکرد وی در فوتبال هلند آنقدر خوب بوده که توجه خیلی ها را جلب کند.

 این سایت در ادامه می نویسد ایران تا چند هفته دیگر چهارمین حضور خود در جام جهانی را تجربه خواهد کرد، و جهانبخش، بال تیم نایخمن هم به دنبال درخشش در سطح جهانی خواهد بود.

جهانبخش که در سال ۲۰۱۲ به عنوان بازیکن جوان سال ایران انتخاب شد به خوبی راه بازیکنانی چون علی دایی، جواد نکونام و مهدی مهدمی کیا را دنبال کرده و به فوتبال اروپا راه یافته است و خیلی سریع خود را با اوضاع فوتبال در این قاره وقف داده است.

یکی از باشگاههایی که احتمالا بازی جهانبخش را زیرنظر گرفته، منچستر یونایتد است. این موضوع محرمانه نیست که دیوید مویس بعد از ناکامی ویلفرد زاها در اولدترافورد، دنبال یک بازیکن سریع تند و تیز می گردد و یکی از نفراتی که مدنظرش است، آنتونی گریزمن  بازیکن تیم رئال سوسیه داد است.

اما از آنجا که پاری سن جرمن و آرسنال هم به دنبال گریزمن  هستند به دست آوردن وی برای منچستری که بعید است در لیگ قهرمانان اروپا هم به جایی برسد چندان ساده نخواهد بود. به این نکته هم باید توجه کرد که اگر یونایتد فصل بعد جایی در رقابتهای اروپایی نداشته باشد، این تیم باید دنبال بازیکنان گمنام تری باشد.

جهانبخش جوان می تواند گزینه خوبی برای منچستر باشد به خصوص آنکه کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به مدت پنج سال دستیار فرگوسن در منچستریونایتد بوده و به خوبی با این باشگاه آشنا است.

علیرضا به خوبی می داند اگر در جام جهانی بازیهای خوبی به نمایش بگذارد و چشم های بیشتری را به خود جلب کند، می تواند در آینده ای نزدیک اشکان دژاگه هم وطن خود را که در فولام بازی می کند را بیشتر از قبل ببیند.


ویدیو مرتبط :
کلیپ دیدنی از بازی برایتون 3-2 منچستر سیتی - علیرضا جهانبخش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

منچستر یونایتد به دنبال پالتا و جهانبخش


علاقه باشگاه منچستر یونایتد به جذب علیرضا جهانبخش این بار در یک سایت فرانسوی بازتاب داشته است.

آی اسپورت: علاقه باشگاه منچستر یونایتد به جذب علیرضا جهانبخش این بار در یک سایت فرانسوی بازتاب داشته است. با اینکه مهاجم ایرانی نایمخن پیش از این گفته بود سال آینده هم در این تیم می ماند اما در صورت سقوط نایمخن، شاید او به پیشنهادهای دیگرش فکر کند.

آنطور که سایت les-transferts نوشته، منچستر یونایتد دو بازیکن را زیر نظر دارد. یکی از آنها گابریل پالتا مدافع تیم پارمای ایتالیا است و بازیکن دوم علیرضا جهانبخش است که مدیران منچستر عملکرد او را زیر نظر گرفته اند. این بازیکن 20 ساله که به عنوان بازیکن کناری در تیم نایمخن بازی می کند تا سال 2016 با این تیم قرارداد دارد.