اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

علیرضا افتخاری برای نسرین ستوده خواند


علیرضا افتخاری قطعه تازه‌اش با نام «گل نسرین» را به نسرین ستوده - وکیل و فعال حقوق‌ بشر که چند سالی بازداشت بود و هفته گذشته با عفو آزاد شد - تقدیم کرده است.

خبرگزاری ایسنا: علیرضا افتخاری قطعه تازه‌اش با نام «گل نسرین» را به نسرین ستوده - وکیل و فعال حقوق‌ بشر که چند سالی بازداشت بود و هفته گذشته با عفو آزاد شد - تقدیم کرده است.

روزنامه بهار با انتشار این خبر نوشت: «گل نسرین» را فضل‌الله توکل آهنگسازی کرده است و شعر آن را حسین منزوی سروده است.

او خودش می‌گوید: «من نمی‌خواهم در این‌باره حرفی بزنم، ‌شاید خودنمایی به نظر بیاید اما به‌ هر حال انگیزه‌ای که من از اجرای این قطعه داشته‌ام در خود آن مستتر است. فکر کردم که خواندن این قطعه می‌تواند به روحیه ایشان کمک بسیاری کند. از آن طرف بر این اعتقادم که هنرمندان باید در مسائل اجتماعی شرکت کرده و واکنش مناسبی داشته باشند اما بهتر است که این واکنش از روی عطوفت و مودت و مهربانی باشد.

افتخاری می‌گوید که دلش نمی‌خواهد چندان درباره این قطعه صحبت کند چون این کار را از عمق وجودش برای زنی خوانده است که روحیه‌اش را در این سال‌ها ستوده است.


ویدیو مرتبط :
‫نسرین ستوده در آغوش پسرش بعد از آزادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هدیه علیرضا افتخاری به نسرین ستوده



قطعه تازه‌ علیرضا افتخاری ,نسرین ستوده

هدیه علیرضا افتخاری به نسرین ستوده

 علیرضا افتخاری قطعه تازه‌اش با نام «گل نسرین» را به نسرین ستوده (وکیل و فعال حقوق‌بشر که چند سالی بازداشت بود و هفته گذشته با عفو آزاد شد) تقدیم کرده است.

«گل نسرین» را فضل‌الله توکل آهنگسازی کرده است و شعر آن را حسین منزوی سروده است. او خودش در این‌باره به «بهار» ‌می‌گوید: «من نمی‌خواهم در این‌باره حرفی بزنم، ‌شاید خودنمایی به نظر بیاید؛ اما به‌هرحال انگیزه‌ای که من از اجرای این قطعه داشته‌ام در خود آن مستتر است. فکر کردم که خواندن این قطعه می‌تواند به روحیه ایشان کمک بسیاری کند.

 

از آن طرف بر این اعتقادم که هنرمندان باید در مسائل اجتماعی شرکت کرده و واکنش مناسبی داشته باشند؛ اما بهتر است که این واکنش از روی عطوفت و مودت و مهربانی باشد.» او می‌گوید که دلش نمی‌خواهد چندان درباره این قطعه صحبت کند، چون این کار را از عمق وجودش برای زنی خوانده است که روحیه‌اش را در این سال‌ها ستوده است./روزنامه بهار