اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

علم الهدی: بدحجابی بدتر از اختلاس است


آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در صفحه اینستاگرام خود به این پرسش که "بدحجابی بدتر است یا اختلاس؟" پاسخ داده است.

خبرآنلاین: آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در صفحه اینستاگرام خود به این پرسش که "بدحجابی بدتر است یا اختلاس؟" پاسخ داده است.

آیت‌الله علم‌الهدی در ادامه سلسله جلسات تفسیر قرآن هفتگی خود در مهدیه مشهد در مورد علت تأکیدات همیشگی خود روی آسیب‌های مسأله بدحجابی، گفت: انسانی که مالِ مردم را می‌خورد یا حرف حرامی می‌زند یا نگاه حرامی می‌کند، مرتکب گناهانی شده است که فقط خود او را منحرف می‌کند، در حالی که بدحجابی گناهی است که انسان را ابزار می‌کند تا شیطان دیگران را منحرف سازد.

وی افزود: آن زن و دختری که خدا و قرآن و معاد را هم قبول دارد اما حجاب را از دست داده و آرایش کرده و با موی پریشان مقابل مرد نامحرم ظاهر شده، علاوه بر اینکه خودش گناه کرده، ابزاری برای وادار کردن حداقل 100 نفر دیگر به کار حرام می‌شود، از این‌رو این گناه از بدترین گناهان است.


ویدیو مرتبط :
حسین علم الهدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حذف مطلب «بدحجابی از اختلاس بدتر است» از صفحه اینستاگرام علم‌الهدی



صفحه اینستاگرام آیت الله احمد علم الهدی با ارائه توضیحی، پوستری که روز پیش درباره مقایسه حجاب و اختلاس منتشر کرده بود، حذف کرد.

به گزارش خبرآنلاین، امام جمعه مشهد، بدحجابی را بدتر از اختلاس دانسته بود و این سخن واکنش های زیادی را در فضای مجازی و رسانه ها به دنبال داشت.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار سیاسی - خبرآنلاین