اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

علم‌الهدی: به‌ جهنم که سعودی‌ ها رفتند


امام جمعه مشهد با تاکید بر اینکه قطع روابط بین ایران و عربستان و برخی دیگر از کشورهای عربی جزو افتخارات ملت است، گفت: این مهم به برکت شهادت شیخ نمر و موقعیت شناسی مردم محقق شده است.

خبرگزاری ایسنا: امام جمعه مشهد با تاکید بر اینکه قطع روابط بین ایران و عربستان و برخی دیگر از کشورهای عربی جزو افتخارات ملت است، گفت: این مهم به برکت شهادت شیخ نمر و موقعیت شناسی مردم محقق شده است.

آیت الله سید احمد علم‌الهدی در مراسم گرامیداشت شیخ نمر که در محل مهدیه مشهد برگزار شد، نابودی را عاقبت باطل دانست و اظهار کرد: سرنوشت به تمام قدرت‌های ناشی از جنایات، فتنه‌ها و توطئه‌ها خاتمه می‌دهد. دولت حق را پایانی نیست. زمانی که در جریان جنگ احزاب مسلمانان قدرت یکپارچه یهودیان و مشرکان را مشاهده کردند گفتند که این همان باطلی است که خداوند و پیامبرش وعده داده بودند. یک ضربه تمام این جولان را از بین می‌برد.

وی آنچه را که امروز در مقابل جمهوری اسلامی قرار گرفته است را باطل تلقی کرد و افزود: کمپین طاغوتی که امروز اسرائیل و انگلیس ضد جمهوری اسلامی به راه انداخته‌اند با یک حرکت نابود می‌شود. این قدرت‌ها واقعی نیستند. همه مردم و مسئولان باید این مهم را باور کنند که این جولان باطل است. نباید دستپاچه شد و یا به دنبال میانجی بود تا تنش‌ها را برطرف کرد. این اعمال نشان از خداناباوری دارد.

علم‌الهدی با بیان اینکه امروز در برخورد با شهادت شیخ نمر دو نگرش وجود دارد، ادامه داد: عده‌ای معتقدند که شیخ نمر باید به عبادت خود می‌پرداخت و مخالفتی با حکومت نمی‌کرد که این بینش ابن عباسی است که امام حسین (ع) را از جنگ باز می‌داشت و به عبادت در سکوت و صلح دعوت می‌کرد. اما عده‌ای بینش حسینی دارند. ما نیز باید مسیرمان را مشخص کنیم.

وی شهادت مظلومانه شیخ نمر را بدون توجیه تلقی کرد و یادآور شد: حکم اعدام شیخ نمر در حالی صادر شد که تنها اظهار کرده بود حکومت آل سعود را قبول ندارد. او هیچ اقدام جنگی نیز انجام نداده بود. چرا اکنون که مردم در برابر این عمل واکنش نشان داده‌اند آنان را تندور، قانون‌شکن و افراطی می‌دانند و محکوم می‌کنند؟ از این مملکت می‌روند؟ بروند به جهنم. جامعه انقلابی ما چه نیازی به شما دارد؟ جز وزر و وبال و نکبت برای اسلام چیز دیگری نیستید.

وی تاکید کرد: حضور دولت‌های عرب، مزدور و ناپاک اهانت به قرآن است. این دولت‌ها لکه ننگی بیش نیستند. بعد از اینکه ما در این مملکت انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندیم و دولت ستم‌شاهی را ساقط کردیم و مزدوران شاه را با نکبت و ذلت از کشور بیرون راندیم، پس از همه این افتخارات برای ملت انقلابی این افتخار دیگری برای ماست که ذرات ناپاک، نجس و مزدور آمریکایی و اسرائیلی را از کشور بیرون کردیم. آن‌ها با این ملت نتوانستند زندگی کنند.


ویدیو مرتبط :
حسین علم الهدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علم‌الهدی: کسی که در انتخابات شرکت نکند قطعا به جهنم می رود



اخبارسیاسی,آیت الله علم الهدی

آیت الله علم الهدی:

دنیا جهانی شدن اسلام را لمس می کند/ هر کسی در انتخابات شرکت نکند به جهنم رفتنش قطعی است

امام جمعه مشهد با بیان اینکه امروز عطر جهانی شدن اسلام به مشام می رسد گفت: امروز دنیا دارد جهانی شدن اسلام را لمس می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله احمد علم الهدی در نماز جمعه این هفته مشهد مقدس در جوار بارگاه منور رضوی با حضور زائران و مجاوران حضرت دوست با اشاره به عید مبعث اظهار کرد: پیامبر اسلام دین اسلام را برای جهانی شدن آوردند.

امام جمعه مشهد با اشاره به سه مانع اصلی جهانی شدن اسلام بیان کرد: انحراف رهبری از خط امامت، حاکمیت عناصر فرصت طلب و هوس باز در راس حکومت های اسلامی و وارونه نشان دادن اسلام از جمله عوامل اصلی بودند که اسلام تا امروز صددرصد جهانی نشده است.

آیت الله علم الهدی افزود: امام، اسلام زندانی شده در حسینیه ها و حبس شده در لابه لای کتاب ها و محبوس شده در چهار دیواری در مساجد را وارد اجتماع کرد و اسلامی را عرضه کرده که همه معادله استکبار را بر هم بزند.

وی گفت: تمام دشمنی دنیا با ما بر سر این است که ما اسلام را از گوشه مساجد در آورده ایم و آن را بر هم زننده همه معادلات جهانی قرار دادیم.

امام جمعه مشهد اظهار کرد: یک روزی در همین منطقه آنگاه که آمریکا اراده کرد 80 میلیون مسلمان در برابر 2 میلیون یهودی صیهونیست شکست خوردند و امروز کار به جایی رسیده که یک آقا سید راه افتاده و اسرائیل را خاک بر سر و خاک نشین کرده است.

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: آمریکا، اروپا و مزدوران منطقه همه دست به دست هم می دهند که بوسیله ناپاک ترین و بی رحم ترین مزدوران وهابی مرد و زن سوریه را به خاک و خون بکشند و اکنون بعد از 2 سال چون یک رهبر حکیم و استکبار ستیز جهان اسلام را اداره می کند دشمنان باز هم از اسلام شکست خوردند.

از برنامه های خوب و شفاف ساز صدا و سیما تشکر می کنم

وی با اشاره به انتخابات هفته آینده تاکید کرد: برای بار دوم از برنامه های خوب و شفاف ساز صداوسیما تشکر می کنم چرا که با این برنامه ها مردم همه کاندیداها را به خوبی شناختند.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه یک هفته دیگر قرار است دین حضرت محمد (ص) را به یکی دیگر از این افراد بسپاریم گفت: دین حضرت محمد(ص) را به چه کسی می خواهید بسپارید به یک فردی که این دین را ادامه دهد و یا به یک فردی که به دنبال مطرب و مطرب بازی باشد.

آیت الله علم الهدی خطاب به نمازگزاران و همه مردم اظهار کرد: نمازگزاران، مومنینی که در روز جمعه سفره حضرت علی بن موسی الرضا را به هر سفره ای ترجیح دادند می خواهند اسلام پیغمبر را به چه کسی بسپارند.

وی با تاکید بر اینکه هر کسی در انتخابات شرکت نکند به جهنم رفتنش قطعی است، گفت: اول باید احساس مسئولیت کرده و در انتخابات شرکت کنید و بعد هم سنجیده و براساس معیارهای اسلام و پیغمبر به کسی رای دهید که خدای نکرده انقلاب به دست نا اهلش نیفتد./مهر