اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

علت مرگ 3 دانش آموز تهرانی معلوم نیست


سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با تایید مرگ سه دانش آموز معلول گفت: پزشکی قانونی باید علت مرگ این دانش آموزان را اعلام کند.

خبرگزاری مهر: سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با تایید مرگ سه دانش آموز معلول گفت: پزشکی قانونی باید علت مرگ این دانش آموزان را اعلام کند.

مسعود ثقفی مرگ ۳ دانش آموز معلول را در هفته های اخیر تایید کرد و گفت: اینکه گفته شده است علت مرگ دانش آموزان آلودگی هوا است جرم است.

وی افزود: باید پزشکی قانونی علت مرگ را اعلام کند و تا وقتی که نتیجه پزشکی قانونی علت مرگ دانش آموزان معلول را تایید نکرده نمی توانیم بگوییم علت مرگ آلودگی هوا بوده است.


ویدیو مرتبط :
مرگ دلخراش 26 دانش آموز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ 3 دانش آموز معلول به علت آلودگی هوا



اخبار,اخبار اجتماعی, آلودگی هوا

مدیر آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران از مرگ سه دانش آموز معلول به علت آلودگی هوا خبر داد.

وجیه الله پرویزی گفت: حسین علی از مدرسه ایمان، صادق جلیلی پور از مدرسه سروش و کیانوش شایگانی از مدرسه توحید دانش آموزانی بودند که در هفته های گذشته به علت آلودگی هوا دچار مشکلات تنفسی شدند و پس از مدتی بستری در بیمارستان فوت کردند.
 
وی تاکید کرد: آلودگی هوای شهر تهران بر سیستم ایمنی دانش آموزان معلول که بیشتر آنها با مشکلات قلبی و ریوی مواجه هستند تاثیر دوچندان دارد و مشکلات زیادی برای سلامتی آنها ایجاد می کند.
 
پرویزی افزود: بالا رفتن میانگین شاخص کیفیت هوای تهران به بیش از عدد ۱۲۰ برای دانش آموزان معلول آسیب زاست و مدارس دانش آموزان استثنایی در این شرایط تعطیل می شوند.
 
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه هفته گذشته میانگین شاخص کیفیت هوا در بعضی از مناطق تهران در برخی روزها به بالای ۱۵۰ رسید ولی مدارس تعطیل نشدند و به فعالیت خود ادامه دادند.
 
پرویزی گفت: در جلسه ای که با مدیریت آموزش و پرورش شهر تهران داشتیم قرار شد در این زمینه تصمیم سریع اتخاذ شود تا دیگر شاهد اینگونه رخدادهای ناگوار نباشیم.
 
وی افزود: هم اکنون بیش از ۶ هزار دانش آموز معلول در مدارس عادی و استثنایی شهر تهران مشغول به تحصیل هستند.

 

اخبار اجتماعی - خبرگزاری صدا وسیما