اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

علت لغو سفر رئیس جمهور به اصفهان چه بود؟



 

 

 


 

محمود احمدی نژاد

 

 

 

 

 

 

 

 

سرویس سیاسی افکار نیوز - درحالیکه روز گذشته برخی خبرگزاری ها از سفر قریب الوقوع محمود احمدی نژاد رییس جمهور به اصفهان خبر داده بودند، دیروز برخی دیگر از لغو سفر رییس جمهور به اصفهان خبر دادند.

 

 

به گزارش افکار نیوز ، همزمان با اعلام لغو سفر رییس جمهور به اصفهان اعلام شد محمد رضا رحیمی به سبب تغییر برنامه کاری رئیس جمهور امروز سه شنبه به اصفهان سفر و سه پروژه مهم و قابل توجهی را که قرار بود توسط رئیس جمهور به بهره‌برداری برسد را دنبال خواهد کرد.

معاون سیاسی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه قرار بود دکتر احمدی نژاد به اصفهان سفر کند، گفت: به سبب تغییر برنامه کاری رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور به اصفهان سفر خواهد کرد.

محمد مهدی اسماعیلی افزود: محمد رضا رحیمی به سبب تغییر برنامه کاری رئیس جمهور فردا سه شنبه به اصفهان سفر و سه پروژه مهم و قابل توجهی را که قرار بود توسط رئیس جمهور به بهره‌برداری برسد را دنبال خواهد کرد.

قرار بود احمدی‌نژاد روز سه شنبه طی سفر نیم روزه‌ای به اصفهان، طرح‌هایی چون مسکن مهر اصفهان، نیروگاه زواره شهرستان اردستان و افتتاح چند طرح در ذوب آهن اصفهان را دنبال کند که به سبب تغییر در برنامه کاری رئیس جمهور این مهم به معاون اول او واگذار شد../افکار نیوز



ویدیو مرتبط :
لغو سفر رئیس جمهور به ایتالیا و فرانسه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آمریکا سفر رئیس جمهور پاکستان به ایران را لغو کرد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

آمریکا سفر رئیس جمهور پاکستان به ایران را لغو کرد

«آصف علی زرداری» که قرار بود برای امضای توافقنامه خط لوله گاز صلح به ایران سفر کند، سفر خود به تهران را لغو کرد.

به گزارش فارس، رئیس جمهور پاکستان که در برنامه سفرهای خارجی خود قرار است به انگلیس، ترکیه و فرانسه سفر کند، شب گذشته وارد لندن شد.

قرار است وی در لندن با «ملاله یوسف زئی» دانش‌آموز و نویسنده پاکستانی که هدف حمله طالبان قرار گرفته بود ملاقات می‌کند.

به گزارش روزنامه «نوای وقت»، تا قبل از این قرار بود زرداری در سفر‌های خارجی خود به چهار کشور از جمله ایران سفر کند و برای واردات گاز توافقات نهایی صورت گیرد اما طبق بیانیه دفتر ریاست جمهوری سفر زرداری به ایران بنا به دلایل نامعلومی لغو شد.

این بیانیه می‌افزاید: برای سفر رئیس جمهور به ایران برنامه ریزی صورت نگرفته بود و  بنابراین بعد از اقدامات لازم برای این سفر زرداری در فرصتی مناسب به تهران سفر می‌کند.

تنها یک روز قبل از سفر زرداری به ایران بود که آمریکا 20 میلیون کمک مالی برای ساخت سد در پاکستان در نظر گرفت که به اعتقاد برخی کارشناسان، این موضوع رئیس جمهور پاکستان را از سفر به ایران بر حذر داشت.

دکتر «گلفراز» وزیر سابق انرژی پاکستان در این زمینه گفت: فشار آمریکا به پاکستان برای لغو پروژه خط لوله گاز بین 2 کشور موضوع تازه‌ای نیست اما اخیرا فشار آمریکا بیشتر شده است.

به گزارش دفتر ریاست جمهوری پاکستان، رئیس جمهور این کشور به دنبال فرصت مناسبی است تا بتواند مدت بیشتری در ایران بماند و با مقامات این کشور به توافق برسد اما با توجه به سفرهایی که پیش رو داشت این امر امکان پذیر نبوده است./فارس