اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

علت لغو جلسه امروز رئیس جمهور با نمایندگان مجلس



اخبار,اخبار سیاسی,لغو نشست  مجمع نمایندگان استان گلستان باروحانی


اخبار سیاسی - لغو جلسه به دلیل کسالت رییس جمهور

عضو مجمع نمایندگان استان گلستان از لغو نشست این مجمع با رئیس‌جمهور به دلیل کسالت روحانی خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، از لغو جلسه امروز مجمع نمایندگان استان گلستان با رئیس جمهور خبر داد.


وی کسالت رئیس‌جمهور را دلیل لغو این نشست اعلام کرد و افزود: روز گذشته لغو جلسه امروز را به اطلاع ما رساندند.


عضو مجمع نمایندگان استان گلستان درباره زمان جلسه مجمع متبوعش با رئیس‌جمهور گفت: فردا زمان این جلسه را از معاون پارلمانی رئیس‌جمهور پیگیری خواهیم کرد.
اخبارسیاسی - فارس


ویدیو مرتبط :
پاسخ رئیس جمهور به نمایندگان مجلس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علت لغو سفر رئیس جمهور به اصفهان چه بود؟



 

 

 


 

محمود احمدی نژاد

 

 

 

 

 

 

 

 

سرویس سیاسی افکار نیوز - درحالیکه روز گذشته برخی خبرگزاری ها از سفر قریب الوقوع محمود احمدی نژاد رییس جمهور به اصفهان خبر داده بودند، دیروز برخی دیگر از لغو سفر رییس جمهور به اصفهان خبر دادند.

 

 

به گزارش افکار نیوز ، همزمان با اعلام لغو سفر رییس جمهور به اصفهان اعلام شد محمد رضا رحیمی به سبب تغییر برنامه کاری رئیس جمهور امروز سه شنبه به اصفهان سفر و سه پروژه مهم و قابل توجهی را که قرار بود توسط رئیس جمهور به بهره‌برداری برسد را دنبال خواهد کرد.

معاون سیاسی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه قرار بود دکتر احمدی نژاد به اصفهان سفر کند، گفت: به سبب تغییر برنامه کاری رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور به اصفهان سفر خواهد کرد.

محمد مهدی اسماعیلی افزود: محمد رضا رحیمی به سبب تغییر برنامه کاری رئیس جمهور فردا سه شنبه به اصفهان سفر و سه پروژه مهم و قابل توجهی را که قرار بود توسط رئیس جمهور به بهره‌برداری برسد را دنبال خواهد کرد.

قرار بود احمدی‌نژاد روز سه شنبه طی سفر نیم روزه‌ای به اصفهان، طرح‌هایی چون مسکن مهر اصفهان، نیروگاه زواره شهرستان اردستان و افتتاح چند طرح در ذوب آهن اصفهان را دنبال کند که به سبب تغییر در برنامه کاری رئیس جمهور این مهم به معاون اول او واگذار شد../افکار نیوز