اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

علت لغـو سفر عـارف به شیراز چه بـود؟



اخبار,اخبار سیاسی , سفر عـارف به شیراز

 

اخبار سیاسی - علت لغـو سفر عـارف به شیراز چه بـود؟

عضو هیات مدیره بنیاد امور ایرانیان برخی اخبار مبنی بر لغو سفر عارف به شیراز به خاطر اعتراضات تشكل‌های دانشجویی را تكذیب كرد و گفت: شركت در اجتماعات دانشجویی همواره از مسائل جانبی سفرهای آقای عارف بوده است و ایشان به خاطر احساس تعلق به فضای دانشگاهی و دانشجویی در جریان سفرها دعوت های دانشجویی را رد نمی كردند.

حسن رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا و در واكنش به مصاحبه دبیر مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز با یكی از خبرگزارهای مبنی براینكه به خاطر اعتراضات تشكل‌های دانشجویی سفر محمدرضا عارف رییس بنیاد امور ایرانیان به همراه جعفر توفیقی لغو شده است، این مسئله را كذب دانست و گفت: سفرهای استانی عارف در شرایط فعلی با هدف افتتاح و راه اندازی شعب بنیاد امور ایرانیان صورت می‌گیرد.

عضو هیات مدیره بنیاد امور ایرانیان با اشاره به افتتاح شعب این بنیاد در استان‌های خراسان رضوی و اصفهان، اظهار كرد: در مورد استان فارس گزارشی از مقدمات تاسیس شعبه در جلسه اخیر هیات مدیره بنیاد ایرانیان در روز یكشنبه مطرح و تشخیص این بود كه مقدمات كامل برای راه‌اندازی فراهم نشده است.

وی با بیان اینكه این سفر لغو نشده و تنها تا زمان فراهم شدن مقدمات به تعویق افتاده است، ادامه داد: شركت در اجتماعات دانشجویی همواره از مسائل جانبی سفرهای آقای عارف بوده است و ایشان به خاطر احساس تعلق به فضای دانشگاهی و دانشجویی در جریان سفرها دعوت های دانشجویی را رد نمی كردند.

رسولی تصریح كرد: هر دلیلی جزء مسائلی كه مطرح كردم كذب و بی‌پایه و اساس است.

اخبار سیاسی - ایلنا

 


ویدیو مرتبط :
علت مراجعه به کلینیک سفر و واکسینه کردن در سفر های خارجی چیست؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علت سفر شب گذشته رهبر انقلاب به قم (+عكس)



 

علت سفر شب گذشته رهبر انقلاب به قم (+عكس)

 

 

رهبر انقلاب در سفری غیررسمی به قم از آیت‌الله انصاری شیرازی، استاد اخلاق حوزه عیادت كردند.به گزارش مركز خبر حوزه، بر اساس اعلام یك منبع موثق، آیت‌الله خامنه‌ای، شب گذشته در سفری غیررسمی به قم، با حضور در بیت آیت‌الله یحیی انصاری شیرازی از اساتید اخلاق حوزه علمیه قم كه اكنون در بستری بیماری است، عیادت كرده و برای سلامتی و شفای ایشان دعا نمودند.

 

همچنین در این سفر، حجج اسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی و مروی، مقام معظم رهبری را همراهی می‌كردند.

شایان ذكر است، پیش از این نیز رهبر انقلاب پس از سفر رسمی اخیر خود به قم، در سفرهای غیر رسمی با برخی از مراجع عظام و علما دیدار كرده‌اند..../گزارش مركز خبر حوزه