اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

علت غبار آلود شدن هوای کرج


مدیرکل هواشناسی استان البرز از کاهش دمای هوا و بارندگی از اواخر وقت امشب تا فردا در البرز خبر داد.

خبرگزاری مهر: منصور رحمانیان، مدیرکل هواشناسی استان البرز درباره وضعیت هوای استان از پیش بینی بارندگی خبر داد و گفت: براساس نقشه های پیش یابی، از اواخر وقت امشب تا فردا، آسمان استانی بارانی می شود و بارندگی بیشتر در ارتفاعات خواهد بود.

 وی افزود: با توجه به وضعیت جوی ناپایدار و بارندگی ها، هوای خنک تری را تجربه خواهیم کرد. هوای کلانشهر کرج فردا به منفی یک درجه می رسد.

رحمانیان درباره گرد و غباری که از ساعتی پیش در هوای کرج دیده می شود، یادآور شد: به طور معمول پیش از آغاز بارندگی با افت فشار و وزش باد مواجه می شویم. در این حالت چنانچه رطوبت هوا کم باشد، وزش باد ایجاد گرد و غبار می کند اما این شرایط پایدار نیست و در پی بارندگی از بین می رود.


ویدیو مرتبط :
هوای شهر کرمان هم غبار آلود شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هوای تهران غبار آلود می‌شود


معاون پایش و نظارت آلودگی هوای اداره کل محیط زیست استان تهران گفت: هوای امروز تهران غبارآلود می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: معاون پایش و نظارت آلودگی هوای اداره کل محیط زیست استان تهران گفت: هوای امروز تهران غبارآلود می‌شود.

هوای امروز و فردای تهران کمی غبار آلود خواهد شد ولی وضعیت هوا سالم است.

وی ادامه داد: دمای امروز به ۹ درجه می‌رسد و سرعت باد ۵ متر بر ثانیه و از سمت جنوب شرق است.

معاون پایش و نظارت آلودگی هوای اداره کل محیط زیست استان تهران افزود: آسمان تهران کمی ابری، در بعضی ساعات گاهی با وزش باد مواجه است.