اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

علت خودکشی دانش آموز 15 ساله در آغل


دانش آموز ۱۵ساله ای در یکی از مدارس روستایی خراسان شمالی خود را حلق آویز و به زندگی خود پایان داد.

خبرگزاری مهر: دانش آموز ۱۵ساله ای در یکی از مدارس روستایی خراسان شمالی خود را حلق آویز و به زندگی خود پایان داد.

دانش آموز ۱۵ساله ای که در یکی از روستاهای خراسان شمالی مشغول به تحصیل بود، وقتی مدیر مدرسه به دلیل بی انضباطی وی، خواستار حضور والدینش در مدرسه شد، با رفتن به آغل گوسفندان در منزل، خود را به دار آویخت.

ابوالفضل جنتی رئیس آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد این حادثه اظهار کرد: به دلیل بی انضباطی این دانش آموز که با دانش آموز دیگری مشکل پیدا کرده بود، مدیر مدرسه از وی خواست که روز بعد به اتفاق یکی از والدینش در مدرسه حضور پیدا کند.

وی افزود: این دانش آموز که تا پایان ساعت آموزشی در مدرسه حضور داشت بعد از تعطیل شدن مدرسه همراه با سایر دانش آموزان به قصد منزل مدرسه را ترک کرد.

جنتی گفت: بر اساس آنچه توسط برخی از اهالی مطرح شده است وی تا ساعت ۱۵روز گذشته درمراسم مذهبی که در منزل خانواده دانش آموز شاکی برپا بوده حضور داشته و سپس به منزل رفته است.

وی تصریح کرد: اینکه در منزل بین دانش آموز مورد نظر و خانواده اش چه گذشته، از آن بی خبریم؛ اما بعد اطلاع یافتیم که این دانش آموز با رفتن به داخل آغل گوسفندان در منزل مسکونی شان، خود را به دار آویخته است.

جنتی اخراج این دانش آموز از مدرسه را تکذیب کرد و گفت: براساس اطلاعاتی که مدیر مدرسه منعکس کرده است، تنها از دانش آموز خواسته شده که روز بعد به اتفاق یکی از والدین خود در مدرسه حضور پیدا کند.


ویدیو مرتبط :
دانلود کلیپ قتل محسن خشخاشی توسط دانش آموز 15 ساله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خیانت به همسر با پیشنهاد به دانش آموز 15 ساله



خیانت به همسر با پیشنهاد به دانش آموز 15 ساله

معلم 37 ساله، به دانش آموز 15 ساله، الکل داد و تصاویر خصوصی خود را برای وی ارسال کرد، اما شوهرش در کنار او در دادگاه حاضر شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش جام نیوز، یک معلم متاهل، به ارسال تصاویر مستهجن خودش به گوشی تلفن دانش‌آموز 15 ساله و خوراندن الکل به وی، متهم شد.اما علیرغم این اتهام علیه "آندره برنان"، شوهرش در حمایت از وی در دادگاهی در "میشیگان"، حاضر شد.

وکیل این زن می‌گوید: آقای "برنان"، حمایت زیادی از همسرش دارد و این دو، همدیگر را بسیار دوست دارند.به گفته پلیس، نیروی گشت در حال گشت زنی بود که خانم "برنان" را همراه با دانش آموزی در حال مستی، پیدا کرد و با جستجوی گوشی این معلم، تصویر مستهجنی از او در گوشی این دانش آموز پیدا شد که به وی ارسال شده و اکنون خانم "برنان" متهم است که تصاویر مستهجن خود را به افراد صغیر، ارسال کرده و به او الکل داده است.

اگر اتهامات این زن ثابت شود، منجر به زندانی شدن 6 ساله وی می‌شود.او اکنون با وثیقه 10 هزار دلاری، آزاد است و به وی گفته شده تا نتیجه دادگاه با این دانش آموز هیچ گونه ارتباطی نداشته باشد./جام نیوز