اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

علت خودسوزی مقابل وزارت نفت/ واکنش وزارت نفت به خبر خودسوزی



اخبار ,اخبار اجتماعی ,خودسوزی در مقابل وزارت نفت

 

اخبار اجتماعی - علت خودسوزی در مقابل وزارت نفت

صبح روز دوشنبه همزمان با بازدید حسن روحانی، رییس جمهور ایران از وزارت نفت، فردی در مقابل ساختمان این وزارتخانه اقدام به خودسوزی کرد.

 گفته می شود این فرد بازنشسته وزارت نفت بوده است و وزارت نفت تصمیم داشت که خانه های سازمانی بازنشستگان را پس بگیرد. حتی بازنشستگان در این زمینه اعتراضاتی نیز کرده بودند ولی با این وجود باز هم اقدامی از سوی وزارت نفت صورت نمی گیرد.

خوشبختانه با تلاش های حراست مستقر در درب ورودی وزارت نفت این فرد زنده می ماند.

این درحالی است توئییتر روحانی طی مطلبی از انگیزه خودسوزی اظهار بی اطلاعی کرد و نوشت: هنوز انگیزه فردی که در جریان بازدید رییس جمهور از وزرات نفت خودسوزی کرده است، معلوم نیست، اما فرد یاد شده در حال حاضر تحت مداوا است و مسوولان وزارت نفت نیز پی‌گیر مساله درمان وی و دلایل این اقدام او هستند.

 

----------------------------------------


 توضیحات وزارت نفت: خودسوزی بعد از خروج روحانی اتفاق افتاده است

وزارت نفت با ارسال توضیحاتی تاکید کرده است خودسوزی یکی از کارکنان صنعت نفت مقابل وزارت نفت پس از خروج رئیس‌جمهور از ساختمان وزارت نفت اتفاق افتاده است.

به گزارش فارس، وزارت نفت با ارسال توضیحاتی درباره خبر خودسوزی یکی از کارکنان صنعت نفت در مقابل ساختمان وزارت نفت تاکید کرده است خودسوزی فرد یاد شده پیش از ظهر امروز و پس از خروج رئیس جمهور از وزارت نفت رخ داده است.

با این وجود شاهدان عینی مختلف در گفت‌وگو با فارس ساعت وقوع این حادثه را بین 9:30 تا 9:45 دقیقه صبح امروز اعلام کرده‌اند.

حسن روحانی رئیس‌جمهور ساعت 8:15 صبح امروز وارد وزارت نفت شد و پس از شرکت در هیئت مدیره شرکت ملی نفت و گفت‌وگو با مدیران ارشد صنعت نفت ساعت 10:45 دقیقه این وزارتخانه را ترک کرد.

اخبار اجتماعی - افکارنیوز , فارس

 


ویدیو مرتبط :
واکنش زنگنه به تغییرات مدیریتی وزارت نفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خودسوزی یکی از کارکنان صنعت نفت در هنگام بازدید رییس جمهور از وزارت نفت



اخبار,اخبار اجتماعی,خودسوزی در وزارت نفت

 

اخبار اجتماعی - خودسوزی یکی از کارکنان صنعت نفت در هنگام بازدید رییس جمهور از وزارت نفت

یکی از کارکنان صنعت نفت در مقابل وزارت نفت اقدام به خودسوزی کرد که بلافاصله با آمبولانس عازم بیمارستان نفت شد.

یکی از کارکنان صنعت نفت در مقابل وزارت نفت اقدام به خودسوزی کرد.

وی که 58 سال دارد پس از ورود رئیس‌جمهور به ساختمان وزارت نفت اقدام به خودسوزی کرد که بلافاصله با آمبولانس عازم بیمارستان نفت شد.

بر اساس این گزارش گفته می‌شود وی 55 درصد سوختگی دارد و احتمالا به زودی برای ادامه درمان به یکی از بیمارستان‌های تخصصی منتقل خواهد شد.

فرد یاد شده یکی از کارمندان صنعت نفت در جنوب کشور بوده است.

این گزارش حاکی است رئیس‌جمهور صبح امروز به منظور بازدید و سخنرانی در جمع کارکنان و مدیران ارشد صنعت نفت به وزارت نفت رفته است.
اخبار اجتماعی - فارس