اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

علت تعویق سفر روحانی به قم



اخبار,اخبارسیاسی,سفر روحانی به قم


 اخبارسیاسی - علت تعویق سفر روحانی به قم

استاندار قم گفت: اخیرا دیداری با رئیس جمهوری داشتم و دکتر روحانی گفت علت به تعویق انداختن سفر به قم آن است که مسئولان استان به جمع‌بندی در مورد پروژه‌هایی که باید تمام شوند برسند و این جمع‌بندی هم در دو یا سه مورد باشد تا دولت بتواند بودجه لازم را اختصاص دهد

به گزارش  فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش پنجشنبه شب در حاشیه برگزاری نمایشگاه قرآن کریم قم جمع خبرنگاران با بیان اینکه یک سری کارهای زیربنایی و یک سری امور روبنایی در هر شهر و استان وجود دارند اظهار کرد: در حال حاضر کارهای زیربنایی در قم مانند احداث برخی پل‌ها و خیابان‌های جدید در حال انجام هستند.

وی افزود: در مورد امور روبنایی هم که مربوط به زیباسازی شهری هستند به شهرداری تاکید شده که رویه‌های قبلی ادامه یابد؛ در بلوار زائر هم اکنون اقداماتی در این زمینه در حال انجام است.

استاندار قم با بیان اینکه کار احداث پایانه شمالی با جدیت ادامه دارد گفت: روزی نیست که زمانی را برای ادامه کار مونوریل، مترو و دیگر پروژه‌های مهم شهری و حل مشکلات فنی و مالی آنها اختصاص ندهم.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم با توجه به همه محدودیت‌های بودجه‌ای، پروژه‌های عمرانی قم کمرنگ نشوند.

صالحی‌منش با بیان اینکه مسئله بودجه تاثیر بدی بر روی کارها گذاشته است خاطرنشان کرد: امیدواریم همه پروژه‌ها ولو اینکه با حداکثر ظرفیت پیشروی نداشته باشند، به فعالیت خود ادامه دهند و تا پایان سال جاری بتوانیم برخی طرح‌ها مانند صحن شرقی حرم مطهر و پل جمهوری را به صورت کامل راه‌اندازی کنیم.

استاندار قم با اشاره به پروژه قطار شهری در قم گفت: بودجه‌ای که تخصیص یافته را بناست که به استان تحویل دهند ولی با این بودجه مشکل حل نخواهد شد.

وی افزود: مجلس بودجه‌ای را برای قطارشهری قم اختصاص داده که دولت آن را به قم خواهد داد ولی واقع امر آن است که ما توقع بیشتری داریم؛ دیروز دیداری با رئیس جمهوری داشتم و دکتر روحانی گفت علت به تعویق انداختن سفر به قم آن است که مسئولان استان به جمع‌بندی در مورد پروژه‌هایی که باید تمام شوند برسند و این جمع‌بندی هم در دو یا سه مورد باشد تا دولت بتواند بودجه لازم را اختصاص دهد.

صالحی‌منش با بیان اینکه از نخستین روز فعالیت در قم به دنبال به سرانجام رساندن مترو و مونوریل بوده‌ام خاطرنشان کرد: در حال حاضر هم به شدت پیگیر این قضیه هستیم و سعی داریم مونوریل را به جای خوبی برسانیم و در مورد مترو هم از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنیم.
اخبار سیاسی - فارس


ویدیو مرتبط :
حضور پرشور مردم قم در سفر روحانی قسمت اوّل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سفر روحانی به قم به تعویق افتاد



اخبار,اخبار سیاسی ,سفر روحانی به قم

 

اخبار سیاسی - سفر روحانی به قم به تعویق افتاد

استاندار قم از به تعویق افتادن سفر رئیس‌جمهور به این استان خبر داد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدصادق صالحی‌منش عصر امروز در جلسه شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه استانداری برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: سفر رئیس‌جمهور به استان قم به تعویق افتاد.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: باید این نامگذاری از حد شعار خارج شده و اقدامات عملی در راستای تحقق آن انجام شود تا پایان سال آینده شاهد نباشیم که رهبر معظم انقلاب در خصوص اجرایی نشدن شعار سال گلایه‌مند باشند.

شایان ذکر است حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور قرار بود این هفته به استان قم سفر کند.

اخبار سیاسی - فارس