اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

علت تاخیر در پخش زنده گفتگوی رییس جمهور مشخص شد



اخبار,علت تاخیر در پخش گفتگوی زنده روحانی,خانم سونیا پوریامین


اخبار سیاسی -  صدا و سیما مخالف حضور مجری زن بود

یک منبع مطلع در ریاست جمهوری درخصوص تاخیر در پخش گفتگوی زنده روحانی تصریح کرد: چندساعت قبل از شروع برنامه، از دفتر رئیس‌جمهور اعلام شد که خانم پوریامین نیز حضور داشته باشد و مصاحبه با 2 مجری برگزار شود که صدا و سیما با این دلیل که این معرفی دیرهنگام بوده، آن را نپذیرفت.

یک منبع مطلع در نهاد ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص علل تأخیر در پخش گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رئیس‌جمهور، اظهار داشت: از روز گذشته که این گفت‌وگو قطعی شد، دفتر رئیس‌جمهور آقای کاظم روحانی‌نژاد را به عنوان مجری به صدا و سیما معرفی کرد که مورد پذیرش قرار گرفت.

وی ادامه داد: اما امروز و چند ساعت قبل از شروع برنامه، از دفتر رئیس‌جمهور به صداوسیما اعلام شد که خانم سونیا پوریامین نیز در این برنامه حضور داشته باشد و مصاحبه با2 مجری برگزار شود که صدا و سیما با این دلیل که این معرفی دیرهنگام بوده و ما به صورت مستقل عمل می‌کنیم و باید از قبل این موضوع را مطرح می‌کردید، آن را نپذیرفت.

این منبع مطلع در ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: سرانجام بعد از یک ساعت که از زمان اعلام شده برای این گفت‌وگو می‌گذشت، با توافق طرفین، مسئولان صداوسیما قبول کردند که هر 2 مجری در گفت‌وگو با روحانی حاضر شدند.

به گزارش فارس، رئیس‌جمهور نیز در آغاز این برنامه با کنایه در خصوص تأخیر در انجام گفت‌وگو خطاب به مجری خانم (پوریامین) اظهار داشت: خوشحالیم که علیرغم این تأخیر شما را در برنامه داریم. 

اخبار سیاسی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
Asheghane P5 - علت تاخیر در پخش قسمت پنجم 5 سریال عاشقانه و زمان پخش آن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رییس جمهور فردا شب در گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم سخن می‌گوید



اخبار ,اخبار سیاسی , حسن روحانی

 

اخبار سیاسی - رییس جمهور فردا شب در گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم سخن می‌گوید

این گفتگوی زنده تلویزیونی بعد از اخبار سراسری ساعت 21 شبکه اول سیما انجام خواهد شد.

رییس جمهوری چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه در یک برنامه زنده تلویزیونی در خصوص مهمترین مسائل روز کشور با مردم سخن خواهد گفت.
 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حسن روحانی رییس جمهور چهارشنبه 16 بهمن ماه در یک برنامه زنده تلویزیونی در خصوص مهمترین مسائل روز کشور با مردم شریف کشورمان سخن خواهد گفت.
 
این گفتگوی زنده تلویزیونی بعد از اخبار سراسری ساعت 21 شبکه اول سیما انجام خواهد شد.
 
این برنامه همزمان از طریق شبکه سراسری رادیو ایران نیز پخش می‌شود. 

اخبار سیاسی - عصر ایران