اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

علت اخراج الهه راستگو از حزب اسلامی کار



اخبار,اخبارسیاسی,الهه راستگو


 اخبار سیاسی -  علت اخراج الهه راستگو از حزب اسلامی کار


ایلنا به نقل از سخنگوی حزب اسلامی کار نوشت:وقتی که کسی در لیستی قرار می‌گیرد٬ باید به تعهدات این لیست نیز پایبند باشد٬ به تشریح دلایل اخراج الهه راستگو از حزب اسلامی کار پرداخت.

محمدتقی علی‌حسینی در خصوص آخرین جلسه شورای مرکزی حزب اسلامی کار گفت:
 در خصوص اظهارات اخیر خانم الهه راستگو٬  دوستان در جلسه شورای مرکزی حزب ابراز تاسف کردند چراکه حزب٬ بردباری و صبر بسیاری نسبت به رفتار ایشان داشت تا از باز شدن این موضوع اجتناب شود ولی وی سعی دارد با موجه جلوه نشان دادن رفتارش، مظلوم‌نمایی کند٬ شاید جای پایی برای انتخابات بعدی باز کند اما با توجه به نحوه رفتار و بی‌صداقتی‌شان فکر نمی‌کنم مورد تائید گروه‌های دیگر باشند.

سخنگوی حزب اسلامی کار با بیان اینکه خانم راستگو هنگام رای‌گیری برای شورای شهر به تعهداتش عمل نکرد، یادآور شد: ایشان پس از رای‌گیری سعی کرد رای منفی به آقای محسن هاشمی را به فرد دیگری نسبت بدهد و سوگند دروغ نیز گفت اما هنگامی که دید نمی‌تواند مسئله را کتمان کند آن حرف‌ها را زد. علی‌حسینی با یادآوری اینکه الهه راستگو با حمایت و رایزنی حزب اسلامی کار در لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان جای گرفت، ابراز داشت: طبیعی است وقتی که ایشان در لیستی قرار می‌گیرد٬ باید به تعهدات این لیست نیز پایبند باشد. وی در دوره‌های قبلی نیز به شکل انفرادی در انتخابات حضور می‌یافت ولی موفق نمی‌شدند.

دبیر دفتر سیاسی حزب اسلامی کار اضافه کرد: اخراج خانم راستگو به دلیل رای متفاوت ایشان و عدم‌ پایبندی به تعهداتشان نبود بلکه دلیل سوگند دروغ و رفتار خلاف صداقتی که داشتند، صورت گرفت. ما در این‌باره در حزب جلسه شورای داوری تشکیل دادیم که متشکل از دبیرکل یا نماینده وی، دو نفر از اعضای منتخب شورای مرکزی و دو نفر اعضای منتخب کنگره و چند نفر از اعضای شورای شهر نیز به عنوان شاهد در این کمیته داوری بودند که خانم راستگو نیامد و تصمیم به اخراج وی به دلیل بی‌صداقتی و رفتار خلاف اخلاق‌شان گرفته شد.


  اخبار سیاسی  -  ایلنا


ویدیو مرتبط :
گزارش ویدئویی: ماجرای اخراج الهه راستگو چه بود؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

الهه راستگو از حزب اسلامی کار اخراج شد



اخراج الهه راستگو از حزب اسلامی کار

با حکم شورای داوری حزب اسلامی کار؛
الهه راستگو از حزب اسلامی کار اخراج شد

پس از تشکیل جلسه شورای مرکزی حزب اسلامی کار و تصمیم این جلسه برای برگزاری جلسه شورای داوری در جهت تصمیم‌گیری برای اخراج و یا عدم اخراج الهه راستگو از این حزب،‌ امروز صبح جلسه شورای اداری این حزب تشکیل و در آن تصمیم گرفته شد که الهه راستگو از این حزب اخراج شود.

به گزارش ایسنا،تشکیل جلسه شورای داوری بر اساس آیین‌نامه حزب اسلامی کار مورد توجه قرار گرفته و الهه راستگو تا یک هفته فرصت دارد که به این حکم اعتراض کند. این در حالی است که اگرچه وی می‌بایست در جلسه شورای داوری حضور پیدا و از خود دفاع می‌کرد اما در این جلسه حاضر نشد.

پنج نفر از شهود در این جلسه حضور داشتند و موارد لازم را توضیح دادند.
در همین راستا تا ساعتی دیگر بیانیه حزب کار نیز منتشر می‌شود.

ایسنا