اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

علاقه دختر برای زندگی در خارج باعث جدایی شد



 

علاقه دختر برای زندگی در خارج باعث جدایی شد

 

 

مردی در دادگاه خانواده گفت: همسرم به دلیل اینكه پدرش به خارج از كشور سفر كرده است، خواهان جدایی است تا برای همیشه كنار او بماند.

زوجی با حضور در دادگاه خانواده درخواست طلاق توافقی خود را ارائه كردند و در این میان زن جوان در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینكه به چه دلیل خواهان جدایی هستید؟ اظهاركرد: من و همسرم یك سال است كه به عقد یكدیگر درآمدیم و هنوز زندگی مشترك مان را شروع نكرده ایم اما در همین مدت كوتاه همسرم را به خوبی شناختم و خواهان جدایی از او هستم.

وی ادامه داد: همسرم فردی بدبین است، او به همه چیز و همه كس مشكوك است و من خدا را شاكر هستم كه زندگی مشترك را با او شروع نكرده ام، زیرا انتخابم از ابتدا نادرست بوده است و من به علت علاقه شدیدی كه به او داشتم او را گزینه مناسبی برای ازدواج می دانستم.

شوهر این زن جوان درحالی كه لبخند می زند، گفت: من راضی به طلاق توافقی هستم، اما دلیل دروغ های همسرم را نمی فهم كه چرا این قدر دروغ می گوید، من و او قرار است به صورت توافقی از یكدیگر جدا شویم و دلیلی ندارد در این لحظات آخر، با دروغ گویی عذاب وجدان خودمان را بیشتر كنیم.

این مرد جوان عنوان كرد: من عاشق همسرم هستم و او نیز این مساله را به خوبی می داند، اما او به دلیل اینكه پدرش به خارج كشور سفر كرده است، می خواهد زندگی خود را خراب كند و پیش پدرش برود، ابتدا خیلی سعی كردم مانع از رفتن او شوم، اما نتوانستم زیرا علاوه بر خود همسرم، خانواده اش نیز مشوق او هستند.

وی افزود: اكنون راضی به جدایی هستم و برای همسرم آرزوی موفقیت می كنم.

به گزارش ایسنا، قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات طرفین حكم طلاق توافقی را صادر كرد.... / خبرگزارى ایسنا


ویدیو مرتبط :
‫علاقه این مرد به فوتبال خارج از تصور است‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دروغ پردازی غیراخلاقی در قیس بوک علیه یک دختر، باعث جدایی او از نامزدش شد



یک پسر که با ایجاد پروفایلی به نام همکلاسی‌اش اقدام به دروغ‌پردازی غیر‌اخلاقی در خصوص این دختر می‌کرد، دستگیر شد.

 سرهنگ «سیدمحمد حسینی‌پور» رئیس پلیس فتای استان سیستان و بلوچستان در این خصوص گفت: یکی از شهروندان به این پلیس مراجعه کرد و اظهار داشت شخصی با ایجاد پروفایلی به نام وی در فیسبوک و انتشار مطالب و عکس‌های فتوشاپ شده اقدام به هتک حرمت از وی، ایجاد بدبینی نزد آشنایان و حتی جدایی از نامزدش شده است و با توجه به اهمیت موضوع، پرونده تشکیل شد و در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: با پیگیری سرنخ‌های به دست آمده در مدت کوتاهی متهم که از همکلاسی‌های شاکی بود شناسایی و به این پلیس احضار شد.  وی تصریح کرد: متهم که انگیزه خود از ارتکاب به این اقدام غیر اخلاقی را علاقه به این دختر و جلوگیری از ازدواج وی، بیان کرد به همراه پرونده راهی مراجع قضایی شد.


 اخبار  حوادث  -  ایران