اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عكس‌های دخترجوان در سایت همسریابی از سایت‌های مستهجن سردرآورد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

عكس‌های دخترجوان در سایت همسریابی از سایت‌های مستهجن سردرآورد

‌رییس پلیس فتای استان خراسان‌رضوی از دستگیری فردی كه با اغفال دختری در سایت‌های همسریابی، عكس و شماره تماس وی را در سایت‌های مستهجن منتشر كرده بود، خبرداد.

سرهنگ عرفانی با اشاره به پرونده انتشار عكس و شماره‌تلفن زنی در سایت‌های غیراخلاقی كه در این پلیس فتا تحت بررسی بود، گفت: فرد یا افرادی مشخصات، عكس خصوصی و شماره تلفن زنی را در سایت‌های غیراخلاقی منتشر كرده و باعث هتك حرمت شاكیه شده بودند كه با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به پرونده به طور ویژه در دستور كار كاراگاهان قرار گرفت.

رییس پلیس فتای استان خراسان‌رضوی ادامه داد: كارآگاهان در نخستین گام تحقیقات خود از شاكی را آغاز كردند كه وی در این تحقیقات اعلام كرد كه در سایت همسریابی ثبت‌نام كرده و در هفته‌های گذشته با فردی آشنا شده و با وی تماس تلفنی داشته است.

عرفانی ادامه داد: كارآگاهان با انجام تحقیقات از سایت‌هایی كه مشخصات شاكیه در آن قرار داده شده بود و همچنین استعلام‌های مختلف، ردپایی از متهم را شناسایی و با انجام كارهای اطلاعاتی، منزل وی را شناسایی و در عملیاتی پلیسی وی را دستگیر كردند.

وی با بیان اینكه متهم پس از دستگیری به مقر انتظامی منتقل شد، اظهاركرد: وی در تحقیقات تكمیلی و مستندات قانونی، لب به اعتراف گشود و به بزه ارتكابی خود اعتراف كرد.

عرفانی به جوانان و نوجوانان به خصوص دختران جوان، توصیه كرد كه در سایت‌های همسریابی اینترنتی غیرمجاز عضو نشوند و مشخصات و عكس‌های خود را در آن قرار ندهند چرا كه این اطلاعات به راحتی قابل سوءاستفاده بوده و عاملی برای باجگیری و سوءاستفاده‌ دیگران می‌شود./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
اعترافات مدیران سایت آویزون.کام(سایت مستهجن)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری عوامل سایت مستهجن در یزد



 

نامبردگان به صورت حرفه‌ای و با تشکیل برخی سایت‌های فرعی اقدام به عضوگیری و تحریک کاربران و تماشای عکس و فیلم مستهجن می‌نمودند که متأسفانه آمار بازدید کنندگان سایت نیز بسیار بالا بوده است.

 

ایلنا: دو نفر از عوامل یک سایت اینترنتی که به توزیع و انتشار تصاویر مستهجن اقدام می‌کردند در یزد شناسایی و دستگیر شدند.

بنا بر اعلام دادگستری کل استان یزد، فردی به نام (م- ز) در شهرستان مهریز اقدام به راه اندازی یک سایت نموده و از طریق این سایت فیلم و تصاویر مستهجن منتشر می‌کرد که از طریق پلیس اطلاعات و امنیت مهریز و پلیس فتا شناسایی و دستگیر می‌شود.

در همین زمینه با اعترافات این متهم طی نیابت قضائی همدست وی به نام (ا- ک) نیز در یزد شناسایی و دستگیر می‌گردد.

گفتنی است نامبردگان به صورت حرفه‌ای و با تشکیل برخی سایت‌های فرعی اقدام به عضوگیری و تحریک کاربران و تماشای عکس و فیلم مستهجن می‌نمودند. در حال حاضر پرونده این متهمین در دادسرای عمومی وانقلاب مهریز در حال رسیدگی و برای آن‌ها قرار قانونی صادر گردیده است.... /عصر ایران