اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عقاب آسیا مربی دروازه بانان سرخ پوشان شد


به دنبال جدایی سعید عزیزیان از کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس احمدرضا عابدزاده به عنوان مربی دروازه‌بانان این تیم انتخاب شد

به دنبال جدایی سعید عزیزیان از کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس احمدرضا عابدزاده به عنوان مربی دروازه‌بانان این تیم انتخاب شد.

پس از آنکه محمد رویانیان از روند آماده سازی دروازه بانان تیم فوتبال پرسپولیس ابراز نارضایتی کرد، سعید عزیزیان در آغاز مجدد تمرینات این تیم از حضور در جمع سرخپوشان منع شد.

در غیاب سعید عزیزیان روز چهارشنبه تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس بدون حضور مربی دروازه بانان برگزار شد تا اینکه امروز پنجشنبه از باشگاه پرسپولیس خبر رسید، احمدرضا عابدزاده به عنوان مربی سنگربانان این تیم انتخاب شده است.

یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس با تایید خبر حضور احمدرضا عابدزاده در ترکیب کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه اعلام کرد، وی در نخستین جلسه تمرینی تیم پرسپولیس در جمع سرخپوشان حضور می یابد.

تیم فوتبال پرسپولیس در 12 بازی که در فصل جاری لیگ برتر برگزار کرده است، 16 بار دروازه‌اش باز شده که آماری ضعیف برای این تیم به شمار می آید.

منبع: مهر



ویدیو مرتبط :
واکنشهای دیدنی دروازه بانان؛جام ملتهای آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دروازه بان جدید سرخ پوشان: برای کمک به اهداف بزرگ پرسپولیس به ایران می روم



لیگ قهرمانان , پرسپولیس , تیم های آسیا

 

آسمیر می گوید به خاطر حضور در لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس قرارداد بسته است و می خواهد به این تیم کمک کند.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، دروازه بان جدید سرخپوشان در نخستین اظهار نظرش درباره آمدن به ایران گفت: «همه چیز ناگهانی اتفاق افتاد. من دارم به ایران می روم و امیدوارم همه چیز خوب پیش برود.»

آسمیر آودوکیچ که این حرف ها را در گفتگو با یکی از سایت های بوسنایی زده است ادامه داده داد: «پرسپولیس از بهترین تیم های آسیا است اما الان در میانه های جدول لیگ برتر ایران قرار دارد. آنها در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند و من به خاطر این مسابقات قرار است به ایران بروم. پرسپولیسی ها اهداف بزرگی دارند. امیدوارم در این رقابت ها بتوانم کمکشان کنم.»

این در حالی است که رادمیلو آقاسی پوواچ مدیر تیم بوراک هم در این زمینه گفته است: «آسمیر یکی از مهمترین بازیکنان تیم ما است. او کمک زیادی به ما کرده است. قطعا دل ما برای او تنگ می شود ولی چاره ای نیست و ما باید خودمان را برای نیم فصل دوم آماده کنیم. باید جانشین خوبی برای او پیدا کنیم.»