اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عطر پوتین هم آمد! +عکس


عطر "لیدرز نامبر وان" با طراحی رئیس جمهور روسیه در فروشگاه های مسکو عرضه شد.

تابناک: عطر "لیدرز نامبر وان" با طراحی رئیس جمهور روسیه در فروشگاه های مسکو عرضه شد.

راشا تودی گزارش داد؛ عطری به نام "لیدرز نامبر وان" که با الهام گیری از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه طراحی شده است، از دو روز پیش در فروشگاه های مسکو به فروش گذاشته شد.

رایحه این عطرِ گرم ترکیبی از لیمو، ترنج، انگور سیاه و صنوبر است. تصویر ولادیمیر پوتین نیز روی بطری سیاه رنگ این عطر هک شده است.

عطر پوتین هم آمد! +عکس

 این عطر بوسیله یک تولید کننده عطر متولد بلاروس به نام "ولادیسلاو رکوناو" ساخته شد. ایده تولید عطر ولادیمیر پوتین متعلق به مدیران مجله لیدرز است.

 یکی از مغازه داران مسکو در این خصوص گفت: هزینه یک بطری 100 میلی از این عطر، 85 دلار است. این عطر تا 20 ژانویه سال آینده میلادی (30 دی 94) با قیمتی پایین تر به فروش می رسد.

در حال حاضر سفارشهایی از آلمان و چین نیز ثبت شده است. به دلیل محبوبیت ولادیمیر پوتین و آغاز سال نو میلادی، تقاضا برای خرید این عطر رو به افزایش است.


ویدیو مرتبط :
عطر سفیر - عطر مردانه له پرفیوم فارنهایت عطر جدید دیور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوتین دندانپزشک می شود/ عکس


ژست های انتخاباتی اقای نخست وزیر