اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عطر افشانی مرقد امام (ره) با گلاب کاشان


در آستانه دهه مبارک فجر ، حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی صبح شنبه در آیین ویژه ای توسط بسیجیان کاشانی غبارروبی و با گلاب ناب قمصر کاشان عطرافشانی شد.

خبرگزاری ایرنا: در آستانه دهه مبارک فجر ، حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی صبح شنبه در آیین ویژه ای توسط بسیجیان کاشانی غبارروبی و با گلاب ناب قمصر کاشان عطرافشانی شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سپاه پاسداران کاشان در حاشیه این آیین به ایرنا گفت: بیش از 150 نفر از بسیجیان، طلاب، دانشجویان، دانش آموزان و ورزشکاران شهرستان کاشان به نمایندگی از دیگر بسیجیان کشور با حضور درمرقد مطهر امام راحل آیین غبارروبی و عطرافشانی را با استفاده از 40 لیتر گلاب ناب قمصرکاشان برگزار کردند.

سرهنگ پاسدار«باقر فرهنگ» با اشاره به اینکه بسیجیان کاشان همه ساله این توفیق را دارند تا در آغاز دهه فجر ضمن تجدید میثاق با آرمان های مقدس امام راحل، این آیین معنوی و باشکوه را انجام دهند افزود: بسیجیان کاشان بیش از 14سال است که افتخارعطر افشانی مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) را با گلاب ناب قمصر فجر دارند و این آیین را یک روز قبل از آغاز دهه مبارک فجر برگزار می کنند.

وی گفت: بسیجیان کاشان در این روز در قالب کاروانی همراه با هماهنگی و هدایت تولیت آستان حرم امام راحل برنامه های معنوی و فرهنگی ویژه ای برگزار می کنند.


ویدیو مرتبط :
آئین غبارروبی و عطر افشانی مرقد مطهر امامزاده مختارع

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور وزرای احمدی نژاد در مرقد امام (ره)/ احمدی نژاد با بقایی آمد/سیدحسن خمینی از او استقبال نکرد



اخبار,اخبار سیاسی, احمدی نژاد

جمعی از اعضای دولت‌های نهم و دهم در مرقد امام خمینی (ره) حضور یافتند.

به گزارش «تیک»، در آستانه سی‌ و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، محمود احمدی نژاد رییس جمهور پیشین و چند تن از اعضای دولت‌های نهم و دهم از جمله علی اکبر جوانفکر، نیکزاد و شمس‌الدین حسینی در مرقد امام خمینی (ره) حاضر شده‌اند.

حمید بقایی که به تازگی و با تبدیل قرار بازداشت به قرار کفالت از زندان آزاد شده است نیز امروز با دیگر اعضای دولت‌های نهم و دهم به مرقد امام (ره) آمده است.

همچنین تسنیم نوشت که در این مراسم احمدی‌نژاد را سید حسن موسوی، حمید بقایی، شیخ‌الاسلامی، شمس‌الدین حسینی، علی اکبر جوانفکر، مرتضی تمدن و نسرین سلطان‌خواه، همراهی می‌کردند.

بر اساس تصویری که پایگاه اطلاع رسانی «دولت بهار» منتشر کرده است، حجت الاسلام سیدحسن خمینی نوه بنیانگذار انقلاب به استقبال از او نرفته است.

 

این در حالی است که او شخصا از رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور در مراسم تجدید بیعت با آرمان های انقلاب استقبال کرده و آنان را همراهی می کرد.

اخبار سیاسی - تیک