اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عضو هیات رئیسه مجلس: 3 وزیر پیشنهادی بعد از تعطیلات مجلس معرفی می‌شوند



وزیر  آموزش و پرورش,حسن روحانی

عضو هیات رئیسه مجلس: 3 وزیر پیشنهادی بعد از تعطیلات مجلس معرفی می‌شوند

یک عضو هیات رئیسه مجلس پیش‌بینی کرد که رئیس‌جمهور بعد از تعطیلات مجلس برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه سه وزیر پیشنهادی باقی‌مانده‌ کابینه را برای اخذ رای اعتماد معرفی کنند.

حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا  اظهار کرد: با توجه به اینکه زمان 3 ماهه‌ی سرپرستی در سه وزارتخانه‌ی علوم، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان رو به اتمام است، پیش‌بینی می‌شود که رئیس جمهور بعد از تعطیلات هفته آینده مجلس برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه سه وزیر پیشنهادی خود را معرفی کند.

وی همچنین گفت که اظهارات اخیر انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور نیز از معرفی سه وزیر باقی‌مانده کابینه به مجلس بعد از تعطیلات مجلس حکایت داد.

*مجمع نمایندگان روحانی بر دیدار با رئیس جمهور تاکید دارد
سخنگوی مجمع نمایندگان روحانی مجلس همچنین در توضیح جلسه هفته گذشته این مجمع گفت : قرار بود در این جلسه خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی حضور پیدا کند که ایشان به دلیل حضور در جلسه همزمان دیگر نتوانستند در این نشست حضور پیدا کنند.

سبحانی‌نیا ادامه داد: مجمع نمایندگان روحانی جلسه خود را به بررسی موضوعات فرهنگی و هماهنگی‌های لازم بین مجمع اختصاص داد و برای این موضوع بحث کرد که چگونه می‌تواند مجمع نمایندگان روحانی مسائل و موضوعات مختلف را برای رسیدن به نتیجه پیگیری کند.

وی همچنین گفت که دراین جلسه اعضای مجمع بر موضوع دیدار هر چه سریعتر با رئیس جمهور تاکید داشتند. مطالبه‌ای که در شب نشست مشترک دولت و مجلس از طریق آقای ابوترابی‌فرد به رئیس جمهور اعلام شد که امیدواریم هر چه سریعتر با برگزاری این جلسه نمایندگان دیدگاه‌های خود را به آقای روحانی منتقل کنند.

سخنگوی مجمع نمایندگان روحانی همچنین گفت که قرار شد زمانی برای برگزاری انتخابات هیات رئیسه مجمع تعیین شود. /ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
نشست رئیس سازمان امور مالیاتی با عضو هیات رئیسه مجلس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی نژاد، صالحی را به عنوان وزیر پیشنهادی خارجه به مجلس معرفی کرد



 

 

احمدی نژاد، صالحی را به عنوان وزیر پیشنهادی خارجه به مجلس معرفی کرد

 

عضو هیئت رئیسه مجلس در صحن علنی اعلام کرد: نامه رئیس جمهور مبنی بر معرفی علی اکبر صالحی به عنوان وزیر پیشنهادی امور خارجه به مجلس، اعلام وصول شد.

حسین سبحانی نیا عضو هیئت رئیسه مجلس در ادامه جلسه علنی امروز یکشنبه از اعلام وصول نامه رئیس جمهور مبنی بر معرفی علی اکبر صالحی به عنوان وزیر پیشنهادی امور خارجه خبر داد.

گفتنی است در ادامه سبحانی نیا نامه رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی را در صحن علنی قرائت کرد....../تحلیل:عصرایران