اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عضو شورای شهر مرودشت به قتل رسید



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

یك منبع آگاه و مسئول در شهرستان مرودشت گفت : مهدی درستی عضو جوان شورای اسلامی شهر رامجرد از توابع شهرستان مرودشت در استان فارس با ضربه چاقو به قتل رسید.

این منبع مسئول كه خواست نامش برده نشود، با اعلام این خبر به ایرنا افزود: مقتول پنجشنبه هفته گذشته با خانواده برای تفریح به تفرجگاه تیر باغ مرودشت رفته بود كه غروب همان روز در درگیری با جمعی اراذل و اوباش نیز با ضربه چاقو به قتل می رسد.

این منبع مطلع اظهار كرد : با اطلاع یافتن ماموران انتظامی منطقه همان شب قتل، قاتل شناسایی و دستگیر شد و اینك در بازداشت بسر می برد.

گفته می شود ، مقتول طی چند روز، قبل از مرگ در انتخابات داخلی شورا به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر رامجرد معرفی شده بود.

براساس این گزارش، قاتل فردی سابقه دار است و پس از قتل از مسیر فرعی منتهی به مرودشت قصد فرار داشته كه به همت ماموران نیروی انتظامی با هم دستانش دستگیر شده است.

تفرجگاه تیرباغ واقع در بخش درودزن از توابع شهرستان مرودشت می باشد.


شهر 13هزار نفری رامجرد در 40كیلومتری مرودشت قرار دارد.

 

اخبار حوادث - ایرنا


ویدیو مرتبط :
خود انتقاد عضو شورای شهر از جلسات شورا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل رئیس شورای شهر در یک شهر نزدیک مرودشت/عکس



 مهدی درستی عضو جوان شورای اسلامی شهر رامجرد از توابع شهرستان مرودشت در استان فارس با ضربه چاقو به قتل رسید .

 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث,حوادث روز

مقتول پنجشنبه هفته گذشته با خانواده برای تفریح به تفرجگاه تیر باغ مرودشت رفته بود که غروب همان روز در درگیری با جمعی اراذل و اوباش نیز با ضربه چاقو به قتل می رسد.

این منبع مطلع اظهار کرد : با اطلاع یافتن ماموران انتظامی منطقه همان شب قتل فرد مقتول شناسایی و دستگیر شده و اینک در بازداشت بسر می برد.

گفته می شود ، مقتول طی چند روز، قبل از مرگ در انتخابات داخلی شورا به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر رامجرد معرفی شده بود.

براساس این گزارش، قاتل فردی سابقه دار است و پس از قتل از مسیر فرعی منتهی به مرودشت قصد فرار داشته که به همت ماموران نیروی انتظامی با هم دستانش دستگیر شده است.

شهر ۱۳هزار نفری رامجرد در ۴۰کیلومتری مرودشت قرار دارد.

 

 اخبارحوادث  -  ایرنا