اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عضو سندیکای لوله و پروفیل:برخی واحدهای فعال تنها خط اعتباری انرژی گرفتند



 

 

عضو سندیکای لوله و پروفیل:برخی واحدهای فعال تنها خط اعتباری انرژی گرفتند

 

عضو هیئت مدیره سندیکای تولید کنندگان لوله و پروفیل با بیان اینکه اعطای خط اعتباری انرژی تنها بدهی صنعتگران را برای ۶ یا ۷ ماه به تعویق می اندازد، گفت: یارانه صنعت مصداق بال مگس برای سلیمان بردن، است.

محمد ابویی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: برخی واحدهای فعال در صنعت لوله و پروفیل تنها از خط اعتباری انرژی برخوردار شده اند که با توجه به بوروکراسی اداری پیچیده و مبلغ ناچیز این تسهیلات، صنعتگران تمایل زیادی به استفاده از آن ندارند.

وی اعطای خط اعتباری انرژی به بخش صنعت را مصداق "بال مگس برای سلیمان بردن دانست" و گفت: واحدهای استفاده کننده از این تسهیلات نیز پشیمانند به جز یک واحد که آن هم مربوط به گروه امیر منصور آریاست و احتمالاً آنها از دریافت این تسهیلات پشیمان نیستند.

ابویی با بیان اینکه اعطای خط اعتباری انرژی تنها بدهی صنعتگران را برای ۶ یا ۷ ماه به تعویق می اندازد، اظهار داشت: در کشورهای دیگر تسهیلات با بهره ۲ درصد به صنعتگران اعطا می شود در حالی که در ایران هیچ کمکی به تولید کننده نمی شود و با وجود برخی محدودیت های ناشی از روابط بین المللی، با مشکلات داخلی نیز روبرو هستیم.

وی با بیان اینکه وزارت صنعت فقط یک دستگاه اطلاعات بگیر است، گفت: این وزارتخانه هیچ اطلاعاتی در اختیار انجمن ها و تشکل های صنعتی قرار نمی دهد در حالی که رشد بخش صنعت نیازمند ایجاد ارتباط دو سویه است.

عضو سندیکای لوله و پروفیل تأکید کرد: اگر وزارت صنعت از قابلیت و اطلاعات تشکل های خصوصی استفاده کند رشد بخش صنعت سریعتر اتفاق می افتد.

به گفته وی ۹۷ واحد زیر مجموعه سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل هستند.... / خبرگزارى فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
لوله و پروفیل کوثر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعویض بخشی از خط لوله فرآورده




 

تعویض بخشی از خط لوله فرآورده تبریز -میاندوآب بعلت پوسیدگی

 

 

تعویض بخشی از خط لوله فرآورده

 

 

عملیات تعویض ۳۷ متر از خط لوله ۱۰ اینچ نفت سفید در آذر شهر( حد فاصل کیلومتر ۵۰۰+۴۷ تبریز-میاندوآب) بعلت پوسیدگی انجام شد.

 


به گزارش روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمال غرب، ابتدا عملیات تعویض خط لوله ۱۰ اینچ نفت سفید توسط کارکنان واحد تعمیرات خط - نقلیه منطقه شمالغرب آغاز شد و سپس در عملیات قطع و وصل که از ساعت ۹ صبح آغاز شد، کارکنان واحد تعمیرات خط با برش و قطع لوله پوسیده، لوله جدید را جایگزین کرده و عملیات جوش کاری را انجام دادند. این عملیات در ساعت ۶ عصر همانروز به اتمام رسید .

 


در این عملیات علاوه بر معاونت عملیاتی، واحدهای تعمیرات خط ، حفاظت از زنگ، ایمنی، آتش نشانی، نقلیه و واحد روابط عمومی حضور داشتند.... /  اخبار ارسالی به آفتاب