اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عضویت آقای وزیر در 5 شبکه اجتماعی


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از عضویت در 5 شبکه اجتماعی داخلی خبر داد.

خبرگزاری مهر: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از عضویت در 5 شبکه اجتماعی داخلی خبر داد.

محمود واعظی صبح امروز در حاشیه تجمع بسیجیان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دستاوردهای بزرگ هسته ای کشور را تبریک گفت و اظهار داشت: این موفقیت همزمان با اتمام برنامه 100 روزه دولت تدبیر و امید محقق شد.

اجرای 14 برنامه 100 روزه برای 4 سال

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به عملکرد این وزارتخانه در 100 روز به افزایش پهنای باند اینترنت اشاره کرد و گفت: روزی که وارد وزارت ارتباطات شدم پهنای باند اینترنت کشور 71 گیگابیت بود که امروز این رقم به 100 گیگابیت بر ثانیه رسیده و پهنای باند داخلی نیز طبق برنامه در این 100روز 20 درصد افزایش یافته است.

وی از برنامه ریزی 100 روزه در جهت خدمت رسانی به مناطق محروم و روستاها خبر داد و گفت: بنا داریم 14 برنامه 100 روزه را برای 4 سال در وزارت ارتباطات دنبال کنیم.

واعظی در مورد اینکه این برنامه آیا از سوی دولت ابلاغ شده است، گفت: این برنامه ها را در وزارت ارتباطات دنبال خواهیم کرد اما همکاران ما در سایر وزارتخانه ها نیز چنین برنامه ای دارند.

وزیر ارتباطات ایجاد آرامش در این وزارتخانه را از دیگر برنامه های 100 روزه عنوان کرد و گفت: در زمینه پست نیز در تلاش هستیم هر ماه یک خدمت را به مردم ارائه دهیم و این خدمات می تواند هم نیازهای مردم و هم دستگاههای دولتی را تامین کند.

عضویت وزیر ارتباطات در 5 شبکه اجتماعی

واعظی در پاسخ به مهر با اشاره به حضور خود در 5 شبکه اجتماعی داخلی گفت: با توجه به اقبالی که مردم به شبکه های اجتماعی دارند بنا داریم پهنای باند شبکه های اجتماعی داخلی را افزایش داده و همچنین در شبکه های اجتماعی صفحه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه این شبکه ها ارتباطی دوسویه را برقرار می کنند، افزود: از آنجایی که قصد تبعیض بین شبکه های اجتماعی را نداریم در هر 5 شبکه اجتماعی داخلی صفحه خواهیم داشت و از شبکه های اجتماعی حمایت می کنیم.

راه اندازی تلفن گویای 195 برای شکایات ارتباطی

وزیر ارتباطات از راه اندازی تلفن گویا برای ارتباط مستقیم با مردم به عنوان یکی از پروژه های 100 روزه این وزارتخانه خبر داد و گفت: تلفن گویای 195 امکان ارائه مطالبات و شکایات مردمی از وضعیت ارتباطات کشور و ارائه کنندگان خدمات و اپراتورها را فراهم می کند و ما از این طریق پیگیری های لازم را انجام می دهیم.

اگر وزیر بودم مشکلات رایتل امروز وجود نداشت

واعظی در مورد وضعیت اپراتور سوم موبایل و مشکلات پیوست فرهنگی که این اپراتور با آن روبرو است گفت: اگر در زمان تدوین پروانه اپراتور رایتل من وزیر بودم مشکلات رایتل امروز وجود نداشت اما دوستان ما در شورایعالی فضای مجازی می توانند این مشکلات را مرتفع کنند.

وی با بیان اینکه دوره انحصار رایتل تمدید نخواهد شد و این اپراتور تا مرداد 93 زمان دارد تجهیزات خود را برای نسل سوم موبایل فراهم کند، گفت: ما تعهداتمان را نسبت به رایتل نخواهیم شکست اما اپراتورهای موبایل برای جانماندن از تکنولوژی می توانند از امروز شبکه های خود را مجهز به این فناوری کنند و زمانی که دوره انحصار رایتل به اتمام رسید سرویس ارائه دهند.

وزیر ارتباطات با تاکید بر راه اندازی نسل چهارم موبایل توسط اپراتورهای تلفن همراه گفت: ما به اپراتورها توصیه می کنیم از نسل سوم عبور کنند و سرمایه گذاریهای لازم را برای نسل چهارم موبایل انجام دهند.


ویدیو مرتبط :
آموزش عضویت در شبکه اجتماعی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آقای وزیر در شبکه های اجتماعی داخلی


چندی پیش وزیر ارتباطات اعلام کرد که با هدف ترویج شبکه های اجتماعی سالم در چند شبکه اجتماعی داخلی حضور خواهد یافت.

خبرگزاری فارس: چندی پیش وزیر ارتباطات اعلام کرد که با هدف ترویج شبکه های اجتماعی سالم در چند شبکه اجتماعی داخلی حضور خواهد یافت.

دو روز پیش نیز واعظی در مراسم افتتاح الکامپ نوزدهم بر این وعده خود تاکید کرد و گفت که روز شنبه از ساعت 13 تا 14 آنلاین خواهد بود و قرار شد آدرس شبکه های اجتماعی که وزیر قرار است در روز موعود در آنها حضور یابد، در فرصت دیگری اعلام شود.

اکنون جزئیات حضور وزیر در شبکه های اجتماعی و آدرس صفحات رسمی متعلق به وزیر در این شبکه‌ها اعلام شده است.

طبق این اعلام هم اکنون محمود واعظی در 4 شبکه اجتماعی از جمله زیگور، کلوب، تبیان، و آپارات دارای صفحه است.

شبکه اجتماعی «زیگور» شامل شبکه ویدئویی «تماشاخانه»، شبکه اجتماعی «مای پردیس» و شبکه صوتی «آواکده» است. آدرس صفحه وزیر ارتباطات در این شبکه به نشانی http://www.zigur.com/vaezi  است.

صفحه واعظی در شبکه اجتماعی «کلوب» به آدرس http://www.cloob.com/mahmoudvaezi قابل مشاهده است.

همچنین در شبکه اجتماعی «تبیان» آدرس صفحه واعظی http://net.tebyan.net/vaezi است.

در شبکه ویدیوئی و اجتماعی «آپارات» نیز وزیر در آدرس http://www.aparat.com/mahmoudvaezi صفحه شخصی دارد.

قرار است وزیر ارتباطات دولت روحانی برای نخستین بار در روز شنبه 16 آذر ماه از ساعت 13 الی 14 در شبکه‌های نام برده شده حضور برخط داشته باشند و با کاربران ارتباط برقرار کند.

همچنین وزیر پیش‌تر گفته بود، علت حضور همزمانش در چند شبکه، ایجاد رقابت و برقراری مساوات بین فعالان داخلی این عرصه است و سپس هر شبکه که از استقبال بیشتری نزد مخاطبان برخوردار شد را پیگیری خواهد کرد و ادامه خواهد داد.