اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عصبانیت های زن، شوهر را به قتل برادر کشاند



جوان 34 ساله ای که برادرش را به خاطر درگیری های خانوادگی با ضربه چاقو کشته بود پس از تشریح جزئیات وقوع قتل در حضور قاضی سیدجواد حسینی (قاضی ویژه قتل عمد) به بیان ماجرای زندگی اش پرداخت و گفت: در رشته ریاضی فیزیک تحصیل کردم اما نتوانستم در دانشگاه قبول شوم پس از بازگشت از خدمت سربازی به شغل تعمیرات مبل روی آوردم تا این که 6 سال قبل تصمیم به ازدواج گرفتم .

می خواستم به روش سنتی ازدواج کنم تا این که خانواده ام دختر یکی از همسایگانمان را برایم کاندیدا کردند و در حالی که من هیچ گاه شناختی از آن خانواده نداشتم پذیرفتم و بدین ترتیب با دختر همسایه که تحصیل در دانشگاه را به پایان رسانده بود ازدواج کردم.

در همین حال برادر کوچک ترم نیز ورزش «بوکس» را رها کرده بود و به تعمیر خودروهای سنگین روی آورده بود هنوز 6 ماه بیشتر از برگزاری مراسم ازدواج ما نگذشته بود که برادرم نزد من آمد و عنوان کرد قصد دارد با خواهر همسر من ازدواج کند این در حالی بود که من هنوز شناخت کافی از خانواده همسرم نداشتم و در واقع هنوز همه نقاب ها در زندگی ما کنار زده نشده بود. با این حال دل برادرم را نشکستم چرا که این دست ها همواره برای هدایت، سعادت و راهنمایی او به کار گرفته می شد این گونه بود که من و برادرم باجناق شدیم و در یک ساختمان 2 طبقه زندگی مشترکمان را آغاز کردیم.

بعدها متوجه شدم همسرم وقتی عصبانی می شود ، جیغ می زند و حتما باید چیزی را بشکند و یا شیئی را پرت کند تا کمی آرام بگیرد من هم در صورتی که او عصبانی می شد دستانش را می گرفتم و در کنارش می ماندم تا چند ساعت بعد آن موضوع را فراموش کند خواهرش نیز کاملا به این نقطه ضعف او واقف بود و به طور دقیق می دانست از چه نوع جملات و یا کلماتی برای عصبانی کردن همسرم استفاده کند.به همین خاطر همواره درگیری هایی در زندگی ما به وجود می آمد که در نهایت با دخالت بزرگ ترها خاتمه می یافت تا این که چند روز قبل از وقوع قتل قرار بود در مراسم جشن عقدکنان برادر همسرم شرکت کنیم اما وقتی من کمی دیر به منزل رسیدم همسرم عصبانی شد و به خاطر لجبازی از میانه راه بازگشتیم ولی پس از آن همسرم به خاطر ناراحتی اش توپ والیبال برادرم را پاره کرد و این جمله برادرم که نباید اختیارت را دست زنت بدهی منجر به آتشی شد که زندگی ام را سوزاند همسرم با شنیدن این جمله جیغ زد و ظروف بلوری را به طرف من و برادرم پرت کرد که در نهایت همین درگیری موجب شد تا دست من به خون برادرم آلوده شود.


 اخبار  حوادث  -  خراسان 


ویدیو مرتبط :
عصبانیت فجیع استاد از زن های شوهر دار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل زن پاتاوه‌ای به دست برادر شوهر خود



دادستان دنا از وقوع قتل خانمی در شهر پاتاوه این شهرستان به دست برادر شوهر خود خبر داد.

علی قاسمی ده چشمه جمعه عصر در گفت‌وگو با ایلنا در سی‌سخت مرکز شهرستان گفت: عصر روز پنجشنبه حدود ساعت ۱۷ جوان ۲۲ ساله‌ای با ورود به منزل برادر خود و طرح برخی اختلافات قبلی با زن برادرش اقدام به سر و صدا و درگیری با وی کرده بود.

وی با تشریح اتفاقات رخ داده در زمان درگیری، افزود: در ادامه درگیری‌های لفظی، جوان ۲۲ ساله با ضربات متعدد چاقو به گردن، سینه و شکم زن برادر خود، وی را از پای درآورد.

دادستان دنا افزود: در زمان وقوع درگیری شوهر مقتول در خانه حضور نداشته و تنها خواهر قاتل از چند روز پیش در منزل برادر خود به سر می‌برد که بعد از دیدن این صحنه با جیغ و داد از اهالی نزدیک به خانه کمک خواسته بود.

قاسمی گفت: مقتول حدود ۱۰ روز پیش نیز مورد ضرب و شتم قاتل قرار گرفته بود و قاتل در این مدت چاقوی استفاده شده در درگیری را با دو احتمال انتقام‌گیری و یا محافظت از خود به همراه داشت تا اینکه روز گذشته دوباره به سراغ زن برادر خود رفت.

این مسوول قضایی شهرستان دنا افزود: در این لحظه تعدادی از اهالی که قصد جلوگیری از خروج شخص ضارب را داشتند با دیدن چاقوی نسبتا بزرگ و آغشته به خون در دست قاتل راه را برای وی باز می‌کنند و قاتل از صحنه درگیری متواری می‌شود.

قاسمی ادامه داد: قاتل بعد از خروج از منزل از طریق خودروی پسر عموی خود و بدون هماهنگی قبلی با وی از سی‌سخت به یاسوج و از آنجا با تاکسی‌های ترمینال این شهر راهی گچساران و از آنجا به بهبهان در استان خوزستان فرار کرده بود.

وی گفت: قاتل بعد از شنیدن خبر فوت زن برادر خود از طریق یکی از آشنایان که از ماموران آگاهی بوده خود را به ماموران نیروی انتظامی در دهدشت معرفی و سپس به دنا منتقل شد.

دادستان دنا افزود: صبح امروز متهم با حضور در دادستانی شهرستان تفهیم اتهام و با قرار بازداشت موقت روانه زندان مرکزی یاسوج شد.

قاسمی تاکید کرد: در صورت همکاری اولیای دم تلاش می‌کنیم طی یک هفته آینده این پرونده به دادگاه کیفری شماره یک کهگیلویه و بویراحمد معرفی شود.


 اخبار حوادث  -  ایلنا