اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عسگراولادی:موسوی وکروبی هروقت برگردند،آغوش نظام به رویشان باز است/آن‌ها مانند برادران حضرت یوسف هستند



حبیب‌الله عسگراولادی:موسوی وکروبی هروقت برگردند،آغوش نظام به رویشان باز است

شیاطین روی عملکرد مسئولان سابق علامت سئوال گذاشتند/شیاطین طی سه دهه گذشته کاری کردند که ما نتوانیم تاریخ آبرومندی بنویسیم.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری ضمن انتقاد از بزرگ نمایی خدمات دولت فعلی و کوچک نمایی خدمات دولت‌های گذشته، گفت: شیاطین روی عملکرد روسای جمهور، روسای مجلس و نخست وزیر ۸ سال دفاع مقدس علامت سوال گذاشتند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، حبیب الله عسگراولادی با اشاره به عملکرد روسای جمهوری اسلامی و صاحب منصبان انقلاب طی سه دهه گذشته اظهار داشت: دولت‌های گذشته هر کدام خدماتی به انقلاب اسلامی داشته‌اند. نباید قدر و منزلت دولت‌ها را به خاطر خطاهای برخی روسای آن نادیده بگیریم یا انکار کنیم.

عسگر اولادی تصریح کرد: بنده کسی هستم که با شش رئیس جمهور از بنی صدر گرفته تا احمدی‌نژاد همراه بوده‌ام و همه نقاط مثبت و ضعف داشته‌اند و برجسته کردن خدمات یک دولت و نادیده گرفتن خدمات دیگر دولت‌ها را خلاف انصاف می‌دانم.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: کسی که سابقه روشنی در انقلاب ندارد می‌گوید خدماتی که در این دولت شده با تمام تاریخ معاصر برابری می‌کند. بزرگ نمایی خدمات دولت فعلی و کوچک نمایی خدمات دولت‌های گذشته به چه منظوری صورت می‌گیرد، چرا می‌خواهید گذشته را منفی جلوه دهید.

وی با اشاره به قصد حضرت یوسف (ع) در قرآن کریم بیان داشت: آموزه‌های قرآنی به ما می‌گویند ما باید شکر نعمات الهی را در هر حال داشته باشیم. حضرت یوسف (ع) با تمام درد‌ها و رنجهایی که از سوی برادران دیده بود در تفسیر ظلم‌هایی که به او شده بود می‌فرماید شیطان بین من و برادرانم آشوب کرد. آن ستم‌های جانسوز را به شیطان نسبت می‌دهد.

وی افزود: داستان حضرت یوسف می‌خواهد داستان انقلاب بدون خونریزی در شمال آفریقا را روایت کند. حضرت یوسف رنج‌ها، سختی‌ها و شکنجه‌ها و نا‌مهربانی‌های برادران را آشوب شیطان می‌داند.

عسگر اولادی در ادامه گفت: شیاطین طی سه دهه گذشته کاری کردند که ما نتوانیم تاریخ آبرومندی بنویسیم. روی عملکرد روسای جمهور، روسای مجلس و نخست وزیر ۸ سال دفاع مقدس علامت سوال گذاشتند.

وی افزود: چندی پیش گفتم نامزدهای سال ۸۸ را اهل فتنه نمی‌دانم بلکه معتقدم اهل فتنه آن‌ها را محاصره کرده‌اند، برای این بود که آن‌ها به خود بیایند و بپذیرند شیاطین بین ما و آن‌ها فاصله انداخته‌اند. آن‌ها مانند برادران حضرت یوسف (ع) هر وقت برگردند با آغوش باز جمهوری اسلامی و نظام روبرو خواهند شد، به شرطی که فعل شیطانی تفرقه بین ملت را تخطئه کنند و از شیاطین و در راس آن آمریکا فاصله بگیرند.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان اظهار داشت: آن‌ها که می‌خواهند در تاریخ انقلاب اسلامی به نیکی یاد شوند، نباید اجازه دهند شیاطین، تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی را مشوش و همه چیز را منفی جلوه دهند، تا خداوند به آن‌ها فرصت داده آنرا غنیمت بشمارند، به دامن ملت برگردند و اجازه ندهند نام آن‌ها در تاریخ ایران به سیاهی و تلخی برده شود./ایلنا

 


ویدیو مرتبط :
قرایتی / تفسیر آیه 88 و 89 سوره یوسف، وارد شدن برادران بر حضرت یوسف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عسگراولادی:هیچ گاه نگفتم موسوی وکروبی اهل فتنه نیستند گفتم راس فتنه نیستند



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

عسگراولادی:هیچ گاه نگفتم موسوی وکروبی اهل فتنه نیستند گفتم راس فتنه نیستند

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری، ضمن توضیح درباره سخنان اخیر خود در مورد موسوی و کروبی با تاکید براینکه در هیچ یک از سخنان خود کلمه "تبرئه" یا "تطهیر" در وصف کسانی که دستی در فتنه سال 88 داشتند نبرده ام، گفت: راه برای بازگشت آنهایی که غافلانه در خط شیطان عمل کرده اند بسته نیست.

به گزارش مهر، حبیب الله عسگراولادی با توضیح در خصوص اظهارت اخیر خود در مورد عملکرد موسوی و کروبی در فتنه گفت:  حرف های بنده در خصوص بازخوانی فتنه سال 88 قدری متفاوت با قرائت برخی در مورد پایداری و اصل فتنه و کارگردانان و عمله و اکره آن بود به همین دلیل واکنش های متفاوت داشت.

وی با بیان اینکه در هیچ یک از سخنان خود کلمه "تبرئه" یا "تطهیر" کسانی که دستی در فتنه سال 88 داشتند نبرده ام، گفت:  اینها ترجمه هائی است که برخی از دیدگاه های بنده کرده اند. عده ای دوست دارند به تحولات سیاسی و اجتماعی طوری نگاه کنند که خود می‌خواهند که این عملی نیست و با واقعیت ها هم فاصله پیدا می کند.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری، تاکید کرد: حرف بنده این است که آمریکا و رژیم صهیونیستی و رژیم مکار انگلیس سران فتنه سال 88 بودند. اگر کسی توفیق پیدا نکند این مفهوم را درک کند قطعا در فتنه آینده گرفتار خواهد شد.

وی ادامه داد: حرف دوم بنده این بود که عده ای در این فتنه گرفتار شدند و به نوعی هم در بسترسازی آن شرکت داشتند. هرچه خوبان انقلاب به آنها نصیحت کردند با سران فتنه مرزبندی کنید گوش نکردند. عده ای فتنه گر هم دور اینها را گرفتند و آن شد که همه دیدیم.

عسگراولادی با تاکید براینکه ما باید فضایی را در سپهر سیاست ایران بوجود بیاوریم تا تکرار شرارت فتنه سال 88 به صفر نزدیک شود اذهان داشت: باید آنهایی را که اسیر و مفتون واقع شدند نجات دهیم تا بتوانیم فصل سربازگیری دشمنان از خیمه انقلاب را پایان یافته سازیم. ممکن است در بازگشت کسانی که فریب دشمن را خوردند به خیمه انقلاب توفیق نداشته باشیم، اما اصراری هم نباید این طرف وجود داشته باشد که آنها همچنان فاصله خود را با انقلاب و مردم حفظ کنند.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری، با بیان اینکه طی سه سال گذشته بسیاری از کسانی که از روی غفلت به دام فتنه گران افتاده بودند به دامن انقلاب برگشته اند، یادآور شد:  ممکن است هم جایی رسما نگفته باشند، اما خودشان می دانند به بیراهه رفته بوده و برگشته اند.

وی با بیان اینکه  برخی  اهانت کردن و تقبیح و مسابقه گذاشتن در بدو بیراه گفتن به کسانی که اسیر فتنه بوده و هستند نوعی سیاست ورزی می دانند گفت:  به نظر اینجانب بطور قطع اشتباه می کنند.

عسگراولادی، افزود: راه هایی هم برای مقابله با سران فتنه یعنی آمریکا و غرب وجود دارد باید آن را تجربه کرد شاید هزینه های نبرد نرم با آمریکا را به کمترین مقدار ممکن کاهش دهیم.

وی ضمن انتقاد از انعکاس تحریف شده سخنانش تاکید کرد:  می‌گویند بنده گفته ام موسوی و کروبی نقشی در فتنه نداشته اند.  نمی دانم برخی که مواضع بنده را در قبل از انتخابات و بعد از انتخابات رصد کرده اند و می دانند بنده در صف مقدم از حریم ولایت و انقلاب حرکت کرده ام و این ثبت است در رسانه ها؛ من کجا این حرف را زده ام.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری، تصریح کرد: بنده می گویم آدرس غلط به مردم ندهید. سر فتنه آمریکاست برای همین امام و رهبری همیشه لبه تیز حمله خود را به سمت آمریکا می گیرند. موسوی و کروبی و شماری از افرادی که در طول انقلاب خدماتی به نظام و انقلاب و رهبری داشتند در فتنه سال 88 گرفتار شده اند. عده ای دور آنها را گرفتند و نگذاشتند پیام مردم و خیرخواهی رهبری به آنها برسد.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری، خاطرنشان کرد: بنده صریحا گفته ام که آنها در برابر نظام و مردم ایستاده بودند و باید پاسخگو باشند. مردم و نظام با کسی شوخی ندارند. روز 9 دی همه دیدند عکس العمل مردم را، این را نمی شود از صفحه تاریخ معاصر پاک کرد.

عسگراولادی، با تاکید براینکه راه برای آنهایی که غافلانه در خط شیطان عمل کرده اند بسته نیست، گفت: آنها با تبری جستن از فتنه و کارگزاران فتنه می توانند در صفوف مردم قرار گرفته و از شیطان بزرگ دوری گزینند و تولی به ولایت را همراه مردم با اخلاص جلائی مناسب بخشیم./مهر