اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عسگراولادی:احمدی‌نژاد با استنباط از آهنگ رهبری رأی زیادی در سال 88 به دست آورد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

عسگراولادی:احمدی‌نژاد با استنباط از آهنگ رهبری رأی زیادی در سال 88 به دست آورد/ در خرداد 76 ناطق نوری شایسته ریاست جمهوری بود

عسگراولادی با بیان اینکه غفلت از آنجا شروع می شود که شیطان کنار ما نشسته باشد، اما متوجه نشویم، ادامه داد: قول احسن یعنی بر اساس اعتقادات نظام جمهوری اسلامی و بر مبنای ولایت فقیه عمل کنیم. محصول آهنگ مبارک رهبری در انتخابات، جشن در انتخابات است.

انتخاب :  دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه شعار کاندیداها باید بر اساس دغدغه های رهبری و مطالبات مردم باشد، گفت:احمدی نژاد هم رفت از آهنگ رهبری استنباط کرد و فاصله زیادی میان آراء خود و رقیبش بوجود آورد.

به گزارش مهر، حبیب‌الله عسگراولادی در همایش انتخاباتی جبهه پیروان که با حضور سه کاندیدای انتخاباتی این جبهه امروز صبح در مجتمع رفاه برگزار شد، با بیان اینکه حداقل 3 یا 4 قطب در انتخابات سال 92 داریم، گفت: در تمام تشکل ها و گروه های سیاسی باید قول احسن را محور برنامه و کار خود قرار دهند.

وی با طرح این سوال که چرا باید به قول احسن توجه کرد؟، افزود: شیطان در کنار موضع‌گیری‌ها قرار دارد و مترصد است ببیند دو مجموعه مومن وقتی که باهم نشستند و در حال مذاکره و محاوره هستند بین آنان آشوب ایجاد کند. بنابراین کسانیکه در یک تشکل دور هم جمع می شوند باید بدانند که شیطان هم آنجاست.

عسگراولادی با بیان اینکه غفلت از آنجا شروع می شود که شیطان کنار ما نشسته باشد، اما متوجه نشویم، ادامه داد: قول احسن یعنی بر اساس اعتقادات نظام جمهوری اسلامی و بر مبنای ولایت فقیه عمل کنیم. محصول آهنگ مبارک رهبری در انتخابات، جشن در انتخابات است.

وی همچنین ائتلاف های شکل گرفته برای انتخابات تصریح کرد: ما با آهنگ جامعتین بخصوص شخص آیت الله مهدوی کنی هماهنگ هستیم و با این آهنگ به دنبال آن هستیم که ائتلافی در جریان اصولگرایی ایجاد شود.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه قطعا شیطان می آید که این ائتلاف ها را متوقف کند، بیان کرد: ما باید به آهنگ واحد برسیم.

وی در واکنش به انتقادهایی که نسبت به مناظره های اخیرش شده است، اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم مناظرات به منازعات تبدیل نشود؛ انتقادات زیادی نسبت به دو مناظره اخیر من شده که من به طرف مقابل امتیاز دادم اما باید توجه داشته باشیم که در مناظره نقاط مثبت یکدیگر را بپذیریم و نقاط ضعف را صمیمانه ابراز کنیم.

عسگراولادی در تعریف قول احسن ادامه داد: اندیشه نیکو با انتخاب بهترین الفاظ و آرام‌‌بخش برای مخاطبان قول احسن است.

وی تاکید کرد: جامعتین از ما می خواهند که به جانب وحدت حرکت کنیم اما شیطان نیز در مقابل ایستاده است و دوکان و دستگاهی دارد و در صدد است که این وحدت را از هم بپاشاند.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری خطاب به حاضران گفت: از شما می خواهم که دغدغه های رهبری و مطالبات مردم را به سه کاندیدای جبهه پیروان تذکر دهید و نسبت به این موضوع حساس باشید؛ چراکه در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 و همچنین دوم خرداد سال 76 کاندیداهایی که رأی آورده اند توانسته بودند مطالبات مردم و دغدغه های رهبری را بفهمند و شعار خود را با آن هماهنگ سازند.

وی با بیان اینکه در خرداد 76 ناطق نوری شایسته ریاست جمهوری بود، تصریح کرد: ما در آن انتخابات غفلت کردیم و نتوانستیم شعارمان را بر اساس دغدغه رهبری و مطالبات مردم تنظیم کنیم اما جریان رقیب توانست آنچنان بر اساس آهنگ رهبری حرف بزند که رأی ها را به میزان قابل توجهی از آن خود کرد.

عسگراولادی خاطر نشان کرد: احمدی نژاد هم رفت از آهنگ رهبری استنباط کرد و فاصله زیادی میان آراء خود و رقیبش بوجود آورد./انتخاب

 


ویدیو مرتبط :
قسمتی از مستند احمدی نژاد در سال 88

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پورمحمدی: سال 88 به احمدی نژاد رأی ندادم


مصطفی پورمحمدی عضو ائتلاف پنج گانه اصولگرایان پیش از ظهر امروز در بدو ورود به استان آذربایجان شرقی در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه تبریز حاضر شد.

خبرگزاری فارس: مصطفی پورمحمدی عضو ائتلاف پنج گانه اصولگرایان پیش از ظهر امروز در بدو ورود به استان آذربایجان شرقی در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه تبریز حاضر شد.

 وی در پاسخ به این سؤال که چرا شما که در سال 84 از آقای احمدی نژاد حمایت می‌کردید و می‌گفتید ایشان پاک‌ترین دولت را تشکیل خواهند داد ولی بعدها مغضوب وی شده اید، گفت: بنده هیچگاه نگفتم آقای احمدی نژاد پاک‌ترین دولت را تشکیل خواهد داد.

 کما این‌که امروز ایشان همچنان این شعار را می‌دهند و حرف ما چیز دیگر است. با این همه ملت باید قضاوت کند که ایشان پاک‌ترین دولت بوده‌اند یا خیر. مشخص است کاندیدای ما در سال 84 آقای احمدی نژاد نبود. اما به هر حال آقای احمدی نژاد رای آورد.

بعد از آنکه از ما دعوت شد به کابینه برویم بنده قبول نکردم و بعد از چند بار پیگیری وارد کابینه ایشان شدم. بعد هم ده ماه از حضورم در وزارت کشور نگذشته بود که از ما خواستند استعفا بدهیم و ما این کار را قبول نکردم.

در سال 88 هم نه به آقای احمدی نژاد رای دادم و نه عملکرد او را قبول کردم ولی من ایشان را پیروز قطعی انتخابات ریاست جمهوری می‌دانم. چند روز قبل از برگزاری انتخابات به آقایان عضو ستاد موسوی و کروبی گفتم که آقای احمدی نژاد پیروز انتخابات است.