اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عزل 123 مسئول بلندپایه عراقی


نخست‌وزیر عراق از عزل ۱۲۳ مقام بلند پایه عراقی خبر داد.

خبرگزاری فارس: نخست‌وزیر عراق از عزل ۱۲۳ مقام بلند پایه عراقی خبر داد.

«حیدرالعبادی» نخست‌وزیر عراق، اعلام کرد در طول دوره اصلاحات تا کنون 123 مسئول بلندپایه عراقی را برکنار کرده است.

«حیدر العبادی» روز یکشنبه (18 مرداد) یک طرح اصلاحات ارائه کرد که به موجب آن، هزینه‌های تحمیلی به بودجه کشور و مشاغل فرمایشی لغو می‌شدند.

این طرح که با حمایت و پشتیبانی مرجعیت عراق و گروه‌های مردمی همراه بود؛ در همان روز توسط کابینه مورد موافقت قرار گرفت و در روز سه‌شنبه (20 مرداد)، پارلمان عراق آن را تصویب کرد.

در این طرح، تشکیل یک کمیته قضایی با حضور قضات خوشنام، برای مجازات مفسدان در نظر گرفته شده است و اصول دادرسی بر این پایه است: «از کجا آورده‌ای؟».

حیدرالعبادی از آن زمان تا کنون چندین طرح اصلاحات ارائه کرده است که به موجب آن‌ها، بسیاری از مسئولان از جمله معاونان ریاست‌جمهوری و نخست‌وزیری عزل شدند.


ویدیو مرتبط :
ناروتو قسمت 123 - Naruto 123

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هشدار مسئول عراقی درباره نسل دوم داعش



اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

رئیس شورای شهر المقدادیه در استان دیالی عراق درباره خطر نسل دوم داعش در این شهر هشدار داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، "عدنان التمیمی" تأکید کرد: اقدامات خطرناک داعشی‌ها تأثیراتی داشته است و احتمالاً باعث ظهور نسل جدیدی از داعشی‌ها در مناطق آزاد شده شهر المقدادیه خواهد شد.

التمیمی بر لزوم مبارزه فکری با داعش تأکید کرد و گفت: برای زدودن افکار منحرف داعش از اذهان برخی افراد، باید نبردی فکری را آغاز کرد.

التمیمی خاطرنشان کرد: همه مناطق شهر المقدادیه از تصرف داعش خارج شده است، ولی افکار این گروه تروریستی همچنان در اذهان افراد بسیاری باقیمانده است.

التمیمی اظهار داشت: مبارزه فکری با داعش سال‌های زمان می‌برد، و علما باید برای ریشه‌کن کردن اثرات فکری مخربی که داعش برجا گذاشته است، دست به کار شوند.

ارتش عراق پس از درگیری‌های سنگین توانست دو هفته پیش بیش از 30 منطقه را در شمال شهر المقدادیه از تصرف داعش خارج کند.
اخبار بین الملل - باشگاه خبرنگاران