اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عزل 12 مدیر مدرسه در تهران به دلیل تخلفات


مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به ۷۰۰ مورد بازرسی از مدارس دولتی و غیردولتی پایتخت، گفت: طی این بازرسی ها ۱۲ مدیر به دلیل داشتن تخلف عزل شده اند.

خبرگزاری مهر: مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به ۷۰۰ مورد بازرسی از مدارس دولتی و غیردولتی پایتخت، گفت: طی این بازرسی ها ۱۲ مدیر به دلیل داشتن تخلف عزل شده اند.

اسفندیار چهاربند درباره تخلفات ثبت نام در مدارس دولتی و غیردولتی اظهار کرد: بالغ بر ۷۰۰ مورد بازرسی از مدارس دولتی و غیردولتی شهر تهران انجام شده است.

وی افزود: بسیاری از مدارس پایبند ضوابط و مقررات بوده و خدمات خوبی را ارائه داده اند و در مواردی که نقض قوانین شده است، با آن برخورد کردیم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: ما اصرار داریم تا حقی از دانش آموزان و اولیای آنان در ارائه خدمات آموزش و پرورش ضایع نشود.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا برخی از مدارس غیردولتی مصوبه شهریه خود را نصب نمی کنند، گفت: بدون استثناء در حال حاضر تمام مدارس غیردولتی اطلاعیه نرخ شهریه مصوب خود را بر دیوار مدارس نصب کرده اند.

چهاربند اظهار کرد: در طی بازرسی از مدارس دولتی و غیردولتی ۱۲ مدیر مدرسه به دلیل داشتن تخلف، حکم آنها لغو شد.


ویدیو مرتبط :
درآمد پلیس چطور است؟/دلیل تعطیلی 12 به بعد در تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلیل برکناری 12 مدیر مدرسه


مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، از برکناری و لغو ابلاغ ۱۲ مدیر مدارس غیر دولتی متخلف شهر تهران خبر داد.

خبرگزاری مهر: مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، از برکناری و لغو ابلاغ ۱۲ مدیر مدارس غیر دولتی متخلف شهر تهران خبر داد.

اسفندیار چهاربند گفت: مدیران این مدارس به دلیل عدم تمکین از مقررات و تکرار تخلفات از سمت خود عزل و ابلاغ آنها لغو شده است.

وی ثبت نام پیش از موعد مقرر، دریافت شهریه اضافی و ارائه خدمات فوق برنامه قبل از تأیید آموزش و پرورش را از مهمترین تخلفات مدیران این مدارس عنوان کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: همچنین مدیران ۲۲ مدرسه نیز موظف به بازگرداندن شهریه اضافی در ۱۵ روز آینده شدند و مدیران ۶۳ مدرسه متخلف نیز تذکر کتبی دریافت کردند.

چهاربند تاکید کرد: براساس بخشنامه ای که به همه مدارس ابلاغ کرده ایم مدیران مدارس حق استفاده از دستگاه کارت خوان در مدرسه را ندارند و اولیای گرامی باید پرداخت هرگونه وجه را از طریق بانک و شماره حساب مدرسه و دستگاه خودپرداز انجام دهند.