اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عزاداری‌ دختر صدام‌ حسین برای‌ ولیعهد عربستان + تصویر



عزاداری‌ دختر صدام‌ حسین برای‌ ولیعهد عربستان + تصویر

در جدید ترین واکنش نسبت به مرگ نایف عبدالله بن عبدالعزیز دختر ارشد دیکتاتور عراق صدام حسین با اعلام سه روز عزاداری برای ولیعهد عربستان اوج ناراحتی خود را از این واقعه بیان نموده است. رغد دختر دیکتاتور سابق عراق با اعلام این موضوع در صفحه شخصی اش در توییتر از دیگر دوستانش برای حضور در این عزاداری دعوت نموده است.

 مرگ شاهزاده نایف ولیعهد عربستان با واکنش های متفاوتی روبه رو شد.

از شادی و سرور مردم عربستان سعودی و همچنین مردم مظلوم بحرین تا پیام تسلیت اوباما برای خاندان آل سعود از جمله این واکنش ها می باشد.

در جدید ترین واکنش نسبت به مرگ نایف عبدالله بن عبدالعزیز دختر ارشد دیکتاتور عراق صدام حسین با اعلام سه روز عزاداری برای ولیعهد عربستان اوج ناراحتی خود را از این واقعه بیان نموده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

رغد دختر دیکتاتور سابق عراق با اعلام این موضوع در صفحه شخصی اش در توییتر از دیگر دوستانش برای حضور در این عزاداری دعوت نموده است./ پایگاه598

 

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


ویدیو مرتبط :
مقایسه جالب پادشاه عربستان با صدام (صدام جدید)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست دختر صدام حسین از جادوگرها


لنخیل به نقل از یک منبع آگاه نوشت که دختر صدام حسین، رغد صدام ، قبل از اعدام پدرش، به ملاقات یکی از شیوخ خارطوم رفته و در ازای فراری دادن پدرش از زندان زیر پوشش حجاب، به وی دو میلیون دلار پیشنهاد داده است.

افکار نیوز: النخیل به نقل از یک منبع آگاه نوشت که دختر صدام حسین، رغد صدام ، قبل از اعدام پدرش، به ملاقات یکی از شیوخ خارطوم رفته و در ازای فراری دادن پدرش از زندان زیر پوشش حجاب، به وی دو میلیون دلار پیشنهاد داده است.

این منبع که خواست نامش فاش نشود تاکید کرد که سفر رغد صدام کاملا مخفیانه بوده است و مقامات رسمی نیز از این سفر آگاه نبوده اند.

همچنین منابع آگاه افزودند پشت پرده سفر رغد صدام به خارطوم، یکی از اساتید دانشگاه خارطوم سودان بوده است که با وی به طور غیرمستقیم در تماس بوده است و پس از آن نیز با وی برای مشورت در زمینه فراری دادن صدام حسین از زندان و پایان دادن به اسارت او به طور مستقیم دیدار کرده است.

بعد از این دیدارها، رغد به مدت هشت روز در یکی از شهرهای سودان به همراه خانواده‎اش، ساکن می‎شود تا زمینه‎ها برای دیدار با یکی از شیوخ خارطوم برای برنامه‎ریزی فرار دیکتاتور سابق عراق تحت پوشش حجاب فراهم شود.

 رغد اعتقاد داشته است که این شیخ ساکن خارطوم یکی از معدود کسانی است که فعالیت‎هایش در زمینه سحر و جادو کاملا موفق بوده است.


با وجود پیشنهاد دو میلیون دلاری رغد صدام، شیخ تشادی، از انجام این کار کنار می‎کشد و عذر خود را برای این کار می‎خواهد. پس از این ماجرا، شیخ تشادی به طور مرموزی ناپدید می‎شود.