اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عروسی که مادر شوهرش را کشت


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری زنی که مادر شوهر خود را به قتل رسانده، خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری زنی که مادر شوهر خود را به قتل رسانده، خبر داد.

سرهنگ ابراهیم سعیدی با بیان اینکه به دنبال مرگ مشکوک خانم (ت) و خاکسپاری وی در یکی از روستاهای توابع کلانتری ۱۵ «جوکار» شهرستان ملایر و شکایت خانواده متوفی مبنی بر ظن به قتل متوفی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان ملایر قرار گرفت، اضافه کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که عروس خانواده از آنجا که شوهرش معتاد بوده و در زندان به سر می‌برد، با مادر شوهرش در یک خانه زندگی می‌کرده و با وی درگیری‌های مکرری داشته است بنابراین با توجه به مدارک به دست آمده و پیرو هماهنگی با مقام قضایی دستور نبش قبر صادر شد و متوفی به پزشکی قانونی انتقال یافت.

سعیدی با اشاره به اینکه در گزارش پزشکی قانونی قتل متوفی محرز شد، خاطر نشان کرد: با توجه به شواهد و مدارک به دست آمده، عروس خانواده دستگیر شد و در تحقیقات تکمیلی پس از مواجه شدن با قرائن موجود لب به اعتراف گشود و به قتل مادر شوهر اعتراف کرد که متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه متهم به قتل دارای دو فرزند بوده بیان کرد: خانواده‌های از هم گسسته یکی از مهمترین کانون‌های بستر ساز جرم است که باید در زمینه مهارت حل مشکل، معضلات و تنشهای موجود و مهارت ایجاد ارتباط توانمند شوند.

وی مشاوره قبل از ازدواج را بسیار مهم خواند و گفت: مراکز مشاوره نیروی انتظامی شهرستان ملایر در کلانتری‌های سه گانه ملایر آماده ارائه خدمات رایگان مشاوره ای به همه شهروندان است.


ویدیو مرتبط :
آیا مادر ناتنی خانم به شوهرش محرم است؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«الهام حمیدی»،عروسی كه یك روز با مادر شوهرش خوب است و یك روز بد



اخبار,اخبار فرهنگی ,الهام حمیدی

 

اخبار فرهنگی - در مجموعه«همه چیز آنجاست»؛
«الهام حمیدی»،عروسی كه یك روز با مادر شوهرش خوب است و یك روز بد

الهام حمیدی در سریال تازه‌اش به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی نقش عروس خانواده را دارد، او می‌گوید در این کار مادر شدن را تجربه می‌کند و «همه چیز آنجاست» سریالی است که از موضوعات عاشقانه تا گروگانگیری را در برمی‌گیرد.

الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون درباره ایفای نقش در سریال «همه چیز آنجاست» که برای شبکه سه ساخته شده ولی هنوز به پخش نرسیده است، توضیح داد: این اثر اجتماعی خانوادگی‌ است و به مشکلات روز خانواده‌ها می‌پردازد. سریال رئال و عادی است و اتفاقاتی در قصه آن وجود دارد که شاید برای همه خانواده‌ها پیش بیاید. چند خانواده در «همه چیز آنجاست» درگیر هستند و من نقش عروس یکی از آن‌ها را بازی می‌کنم و امین زندگانی ایفای نقش همسر مرا برعهده دارد.

وی افزود: شخصیت من در مشکلاتی که برای همسرش به عنوان پسر خانواده پیش می‌آید کنار او است و این مشکلات روی زندگی زوج تأثیر می‌گذارد. اینکه آنها چطور با مسائلشان دست و پنجه نرم کنند و با آنها کنار بیایند، اتفاقاتی است که شاید برای خود ما هم پیش بیاید و آنها را ساده بگیریم اما این مشکلات بعدها می‌تواند دست و پاگیر شود و زندگی‌مان را تحت شعاع قرار دهد.

این بازیگر درباره ماجراهای سریال گفت: اگر بخواهم چیزی از قصه بگویم کل کار لو می‌رود و تنها می‌توانم بگویم «همه چیز آنجاست» یک کار خانوادگی زیبا و جذاب است. امیدوارم که این سریال به خوبی ساخته شود و مخاطبان از دیدن آن لذت ببرند.

حمیدی درباره شخصیتی که ایفای آن را برعهده دارد، اظهار کرد: این بار نقش یک شخصیت تاریخی یا کاراکتری خاص را ندارم، عروسی هستم که یک روز با مادرشوهرش خوب است و یک روز بد. روایت یک زندگی خیلی خیلی رئال. نقش عجیب غریبی ندارم و زندگی در نقشم جریان دارد.

وی در پاسخ به اینکه آیا این شخصیت در موقعیت‌های اجتماعی و شغلی‌ هم دیده می‌شود یا خیر، تصریح کرد: خیر او خانه‌دار است و در طول سریال صاحب بچه می‌شود و نوزادی را به دنیا می‌آورد. در این سریال باید دوران بارداری را بازی کنم و در این ایام مشکلاتی بر سر این شخصیت فرود می‌آید. از این بُعد اگر نگاه کنیم من تا به حال چنین نقشی بازی نکرده‌ام.

بازیگر مجموعه‌ «مختارنامه» درباره پرداختن به موضوع تولید ملی در «همه چیز آنجاست» گفت: به هر حال هر سریالی باید پیام خاص خودش را داشته باشد. همه ما داریم کار فرهنگی می‌کنیم و به مشکلات اجتماعی می‌پردازیم. تلاش می‌کنیم در قالب داستان این مشکلات را برای مردم باز کنیم و برای آنها راه‌ حل‌های مناسبی پیش پا بگذاریم. در داستان هم این سریال از موضوعات رمانتیک هست تا گروگانگیری و... «همه چیز آنجاست» سریالی است که می‌تواند مخاطب جذب کند.
اخبار فرهنگی - مهر