اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عروسی مختلط میلیاردر ایرانی به هم خورد


چند روز پیش عروسی مختلط پسر یکی از میلیاردرهای ایرانی که در خیابان فرشته تهران برگزار شده بود با حضور پلیس به هم خورد.

عصر خبر : چند روز پیش عروسی مختلط پسر یکی از میلیاردرهای ایرانی که در خیابان فرشته تهران برگزار شده بود با حضور پلیس به هم خورد.

مراسم عروسی مختلط دختر انگلیسی با پسر آقای الف.الف که از آن بعنوان سلطان یکی از برندهای مهم تلفن همراه در ایران نام برده می شود به دلیل عدم رعایت شئونات اجتماعی و اسلامی با حضور پلیس ناتمام ماند و مسئولین برگزاری این عروسی که با هزینه میلیاردی برپا شده بود، با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی سپرده شدند.

مجری این برنامه مختلط آقای «ش» مجری مشهور صدا و سیما بود که به هنگام حضور ماموران پلیس از طریق فرار از دیوار متواری شد.

در این مراسم بیش از 4 فیلمبردار به تصویربرداری از مراسم مشغول بودند که تمام این فیلم ها نیز توسط پلیس ضبط شده است.

نکته جالب اینجاست که ابتدا ماموران پلیس که به دلیل عدم رعایت مسائل و موازین شرعی و قانونی به برگزارکنندگان مراسم تذکر داده بودند با محافظان(بادی گارد) مراسم درگیر شده و برخورد بد و زننده آن ها مواجه شده بودند که در نهایت پلیس با قدرت بیشتری وارد شده و این مراسم مختلط را ناتمام گذاشته است.

ناگفته نماند بادی گاردهای مراسم عروسی هنگام ورود تمام وسائل عکاسی و فیلمبرداری و تلفن همراه را از میهمانان دریافت میکردند و مانع ورود هرگونه از این وسائل به داخل مراسم می شدند.

هزینه گل ارایی سالن، آب نما، کارت های عروسی بسیار خاص و منحصر به فرد و غذاهای این مراسم بیش از 2 میلیارد تومان برآورد شده است.

شایان ذکر است، آقای الف.الف یکی از ثروتمندان ایرانی است که همواره با حاشیه های بسیاری همراه بوده است.  


ویدیو مرتبط :
ثروتمند ایرانی که سیکل دارد/میلیاردر ایرانی را بشناسید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور دیپلمات ایرانی در استخر مختلط صحت دارد؟!



   سخنگوی وزارت خارجه,تخلف جنسی,دیپلمات ایرانی,دیپلمات ایرانی ,اخبار,

 

سؤال روزنامه جمهوری اسلامی از وزارت خارجه:

حضور دیپلمات ایرانی در استخر مختلط صحت دارد؟!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جمهوری اسلامی نوشت:

سخنگوی وزارت خارجه كشورمان اتهام تخلف جنسی دیپلمات ایرانی در برزیل را روز پنجشنبه 31 فروردین رد كرد و گفت: "بررسی‌های به عمل آمده نشان می‌دهد كه مطالب منتشر شده توسط اینگونه رسانه‌ها، خلاف واقع و فاقد صحت است." وی اتهامات وارد شده را "مغایر با سوابق این عضو سفارت ایران در برزیل" دانست.

روز چهارشنبه، روزنامه وال استریت جورنال در گزارشی اعلام داشت: پلیس برزیل یك دیپلمات ایرانی پنجاه و یك ساله را به دلیل "دست اندازی" به دختران زیر سن قانونی برای مدتی بازداشت كرد.

براساس گزارش‌ها این واقعه روز شنبه گذشته در یك استخر مختلط در یك باشگاه خانوادگی در شهر سائوپائولو، روی داد و انعكاس وسیعی در رسانه‌های برزیل داشت. سؤالی كه در تكذیبیه سخنگوی وزارت خارجه كشورمان بی‌جواب مانده اینست كه آیا حضور این دیپلمات ایرانی در استخر مختلط صحت دارد یا خیر؟ اگر جواب مثبت است، چرا وزارت خارجه بر رفتار كارمندان خود نظارت ندارد؟/انتخاب