اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عروسی مجلل جوانترین عروس انگلستان +تصاویر



عروسی مجلل جوانترین عروس انگلستان +تصاویر

به گزارش پرداد به نقل دیلی میل: جوانترین عروس انگلستان دختری است که در سن 16 سالگی عروس شده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

"دانیله موگان" در سن 16 سالگی و درست 1 روز بعد از رسیدن به سن قانونی در یک مراسم کاملا مجلل 50 هزار پوندی با یک پسر 21 ساله ازدواج کرد. او لباس عروس الماس نشان با دنباله 1 متری به تن داشت و به همراه ساقدوشهایش در یک لیموزین کاملا تجملی به مراسم عروسی در کلیسا رفت. او برای این مراسم با پرداخت 1 هزار پوند به یک مرکز آرایشی خود را برنزه کرده بود.

او در مصاحبه اش با خبرنگاران گفته است از اینکه ازدواج کرده بسیار خوشحال و هیجان زده است . او از همسرش تعریف کرده و گفته وی بسیار خوش اخلاق است و شخصیت فوق العاده ای دارد و همیشه شاد و خندان است  واز اینکه با او ازدواج کرده و از این به بعد باید مثل یک زن خانه دار به همه امور منزل بپردازد بسیار شاد است.

گفتنی است داماد به اتهام سرقت چندی پیش دادگاهی شده است که حکم این دادگاه هنوز صادر نشده است و اگر او در این دادگاه مجرم شناخته شود این زوج خوشبخت مجبورند برای مدتی از هم دور باشند چرا که داماد 21 ساله مجبور است به زندان برود./پرداد


اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


ویدیو مرتبط :
برگزاری مجلل ترین مجالس عروسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت عروس و داماد عریان در مجلس عروسی توسط پلیس +تصاویر



اخبار حوادث - بازداشت عروس و داماد عریان در مجلس عروسی توسط پلیس +تصاویر

به گزارش پرداد به نقل از واشنگتن دیلی : یک عروس و داماد کولی امریکایی درست بعد از خروج از کلیسای محل برگزاری مراسم ازدواجشان توسط پلیس بازداشت شدند. این عروس و داماد عجیب در اعتراض به قانون ممنوعیت برهنگی در خیابانها و مکان های عمومی در شهر سانفرانسیسکو بعد از مراسم ازدواجشان به صورت کاملا برهنه در حالیکه عروس تنها تور عروسی روی سر داشت وارد خیابان شده و به جشن و پایکوپی پرداختند.

عروس 44 ساله این مراسم یک فعال سیاسی ضد حکومت است که بارها توسط پلیس بازداشت شده است و داماد 20 ساله نیز به پیروی از او در این کار شرکت کرده بود. به گفته خبرنگاران این عروس بعد از دستگیری توسط پلیس به خبرنگاران و افرادی که در محل حاضر بودند گفت  : این مراسم اعتراض به قانون منع برهنگی در اجتماع است.

 

اخبار ,اخبار حوادث ,عروس و داماد عریان

 

هرکس حق دارد آنطور که دوست دارد وارد خیابان شود. من مطمئنم مردم سانفرانسیسکو از ما حمایت خواهند کرد. ماموران پلیس این شهر بلافاصله با حضور در محفل این عروس و داماد که در حال رقص در پیاده رو بودند با پتو بدن آنها را پوشانده و سپس آنها را به بازداشتگاه منتقل کردند. از سال 2012 میلادی برهنگی در خیابان، وسایل نقلیه و مجامع عمومی در شهر سانفرانسیسکو امریکا ممنوع بوده و با  قانون شکنان برخورد میشود.

 

اخبار ,اخبار حوادث ,عروس و داماد عریان

 

اخبار ,اخبار حوادث ,عروس و داماد عریان

 

اخبار ,اخبار حوادث ,عروس و داماد عریان

 اخبار حوادث - پرداد