اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عروسک«برلوسکونی بادهان خونین»به بازارآمد.



 

عروسک برلوسکونی با دهان خونین

 

 

سنگ پرانی جوان خشمگین ایتالیایی به «برلوسکونی» در «ناپل» ایتالیا بار دیگر نام وی را در دنیا بر سر زبانها انداخته است.همین چند ماه پیش بود که نخست وزیر ایتالیا به خاطر برگزاری مهمانی اعیانی برای 50 دختر زیباروی با دادخواست طلاق همسرش رو به رو شد..

 

 

ایسکانیوز : بازتاب حمله به سیلویو برلوسکونی - نخست وزیر جنجالی ایتالیا - همچنان در صدر خبرهای این کشور قرار دارد.

 

 

به گزارش گروه حوادث ایسکانیوز : سنگ پرانی جوان خشمگین ایتالیایی به «برلوسکونی» در «ناپل» ایتالیا بار دیگر نام وی را در دنیا بر سر زبانها انداخته است.

 

 

همین چند ماه پیش بود که نخست وزیر ایتالیا به خاطر برگزاری مهمانی اعیانی برای 50 دختر زیباروی با دادخواست طلاق همسرش رو به رو شد و حالا به دردسر تازه ای افتاده است.در این وادی ، یک شرکت تولید اسباب بازی ، عروسک «برلوسکونی با دهان خونین» را به بازار عرضه کرده است.این عروسک منحصر به فرد در آستانه کریسمس با استقبال میلیونها ایتالیایی رو به رو شده و فروش چشمگیری داشته است.

 

 

کارشناسان می گویند حمله به نخست وزیر ایتالیا نشان دهنده سیر قهقرایی سیاست در این کشور است که خود وی با رفتارش نقش به سزایی در این روند دارد. گزارش ایسکانیوز می افزاید ، اگرچه بیش تر صاحب نظران ایتالیایی حمله به «برلوسکونی» را محکوم کرده اند اما در عین حال ، این سوال در محافل خبری مطرح است که چرا وضع به اینجا کشید ؟ در واقع، از چند ماه پیش تاکنون خود «سیلویو» تحریک کننده وضعیت و در واقع ، تبلور همه تنشها بوده است.

 

 

از زندگی خصوصی گرفته تا اتهام فساد مالی ، اوضاع نخست وزیر ایتالیا را بحرانی کرده است.شرایط آن چنان طی ماه های اخیر علیه نخست وزیر ایتالیا جهت گرفته است که به تازگی تظاهرات بزرگی علیه وی در «روم» برگزار شد.هنوز شهروندی که به «سیلویو» حمله کرد درباره انگیزه خود توضیحی نداده است.

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
عروسک خونین....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنایت خونین، پایان بخش اختلاف بر سر ارثیه



جوانی که بر سر ارثیه با پسردایی اش اختلاف داشت با یک کپسول گاز چندین ضربه به سر وی وارد کرد و با کشتن او به این اختلاف پایان داد. ظهر روز ۱۲ دی ماه کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی اصفهان به خانه یی در خیابان طالقانی رفتند تا درباره قتل جوانی ۲۲ساله به نام اصغر تحقیق کنند. ساعتی پیش خانواده مقتول پلیس را در جریان مرگ وی قرار داده و اعلام کرده بودند پسرشان به طرز فجیعی کشته شده است.



دقایقی بعد از حضور پلیس، شاه محمدی بازپرس ویژه قتل اصفهان و متخصصان پزشکی قانونی خود را به محل حادثه رساندند. به هم ریختگی صحنه جنایت نشان می داد پیش از حادثه کشمکش سختی بین قاتل و مقتول درگرفته و سرانجام قاتل با وارد کردن چندین ضربه مهلک به سر اصغر جان او را گرفته است.



کارشناسان پزشکی قانونی نیز این موضوع را تایید کردند و این در حالی بود که یک کپسول گاز که بدنه اش خون آلود بود در محل حادثه به چشم می خورد. در چنین شرایطی تجسس ها برای یافتن عامل این جنایت آغاز شد.



پرس و جو از همسایه ها نخستین سرنخ را در اختیار کارآگاهان قرار داد. طبق اظهارات آنان پسرعمه مقتول به نام حسین ساعتی پیش از مرگ اصغر نزد او رفته و با وی درگیر شده بود. تحقیقات بیشتر در این خصوص فاش کرد حسین از مدت ها قبل بر سر ارثیه با خانواده مقتول اختلاف داشته و این موضوع می تواند انگیزه یی قوی برای این جنایت باشد.



در حالی که جست وجوها برای یافتن تنها مظنون پرونده ادامه داشت یکی از همسایه های مقتول اظهارات جدیدی را مطرح کرد و مهر تاییدی بر فرضیه کارآگاهان مبنی بر قاتل بودن حسین زد.



او گفت ساعتی پیش از حادثه حسین با حالتی برافروخته به خانه پدری اصغر رفت و پس از دقایقی در حالی که لباسش خون آلود بود با عجله از آنجا گریخت.



همزمان با بررسی این اطلاعات کارآگاهان در تحقیقات دامنه دار خود به اطلاعاتی درخصوص مخفیگاه متهم به قتل دست یافتند و سرانجام چند روز پس از این جنایت حسین را در حالی که همان لباس خونی را به تن داشت دستگیر کردند.



هنگامی که وی تحت بازجویی قرار گرفت، اتهام قتل پسردایی اش را پذیرفت و گفت؛ «از مدتی پیش با خانواده و بیشتر دوستانم اختلاف پیدا کرده بودم. چون موضوع ارثیه فامیلی حل نشده بود، همیشه عصبی بودم و مدام با دوستان و خانواده ام درگیر می شدم. احساس می کردم آنها می خواهند حقم را پایمال کنند و ارثیه ام را برای خودشان بردارند.



من از آنها خواستم سهمم را بدهند اما همه به من بی توجهی می کردند. این اختلافات ادامه داشت تا اینکه روز حادثه سراغ اصغر رفتم تا درباره مسائل مالی با او صحبت کنم. چند دقیقه یی با او گفت وگو کردم اما بعد از آنکه توافقی حاصل نشد با هم درگیر شدیم و من در فرصتی مناسب کپسول گازی را که کنارم بود، برداشتم و با آن چندین ضربه پی درپی به سر اصغر زدم.



خون زیادی از سر او جاری شد و من هم وقتی مطمئن شدم او فوت شده از آنجا فرار کردم.» پایگاه اطلاع رسانی عبرت درباره این پرونده خبر داد به دنبال این اعترافات متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شد و هم اکنون تحقیقات در شعبه پنج بازپرسی دادسرای امور جنایی اصفهان ادامه دارد.