اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عروسک‌ های‌ خاموش ایرانی‌ در راه سوریه


مراسم اهدای عروسک‌های ساخته‌شده در کمپین «عروسک‌های خاموش» به کودکان آواره جنگ‌زده فلسطینی و سوری آخر همین هفته در دمشق برگزار خواهد شد.

خبرگزاری فارس: کمپین «عروسک‌های خاموش» به همت گروه مردمی «سنگ، کاغذ، قیچی» راه‌اندازی شده و طی آن صدها عروسک پارچه‌ای از سراسر کشور برای هم‌دردی با کودکان جنگ به ستاد این گروه در تهران ارسال شد.

«اتحادیه بین‌المللی امت واحده» قرار است این عروسک‌ها را به همراه کمک‌های مردمی که از طریق درگاه اینترنتی این اتحادیه برای مردم سوریه و فلسطین جمع‌آوری شده است به دست کودکان و آوارگان و جنگ‌زدگان سوری و فلسطینی ساکن دمشق برساند.

همچنین اجرای موسیقی دو زبانه عربی ـ فارسی برای کودکان جنگ توسط خواننده جوان کشورمان، «طه چوگان‌باز» نیز از دیگر بخش‌های این برنامه خواهد بود.

کمپین «عروسک‌های خاموش» اواسط تابستان گذشته و با به اوج رسیدن جنایات و خشونت‌های رژیم صهیونیستی در حمله به غزه و کشتار وحشیانه اهالی نوار غزه و خصوصا کودکان این منطقه، تشکیل و با استقبال و مشارکت گسترده مردمی از شهرهای مختلف کشورمان روبرو شد.


ویدیو مرتبط :
عروسک های خاموش در دستان صلح

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مخالفت سوریه با ادعاهای ضد ایرانی آمریكایی‌ها



 

 

 

مخالفت سوریه با ادعاهای ضد ایرانی آمریكایی‌ها

 

خبرگزاری سوریه به نقل از یك مقام عالیرتبه سوری اظهارات جفری فلتمن، معاون وزیر امور خارجه آمریكا مبنی بر اعمال فشار دمشق بر ایران و حزب‌الله برای توقف فعالیت‌ها در لبنان را رد كرد.

به گزارش ایسنا این مقام عالیرتبه سوری با توصیف آن‌چه آن را "توصیه‌های" فلتمن نامید، گفت كه وی در توهم به سر می‌برد.

معاون وزیر امور خارجه آمریكا در اظهاراتی در گفت‌وگو با روزنامه واشنگتن پست از سوریه خواست كه به عنوان یكی از شروط بهبود روابط با واشنگتن از ایران و حزب‌الله بخواهد كه فعالیت‌های‌شان را در لبنان متوقف كنند.

این در حالی است كه مقام سوری بیان كرد: ما نیازی به توصیه‌های فلتمن نداریم؛ چراكه سوریه با تصمیم‌گیری‌های مستقل خود در راستای منافع ملتش و امنیت و ثبات در منطقه به ایفای نقش می‌پردازد.

وی ادامه داد:‌ به نظر می‌رسد فلتمن در توهم به سر می‌برد. بله سوریه به امنیت و ثبات لبنان توجه دارد؛ چراكه امنیت و ثبات لبنان برای امنیت و ثبات سوریه امری حیاتی به شمار می‌رود و چه بسا این مقام آمریكایی نیازمند به شناخت حقایق جغرافیایی و تاریخی است چون سوریه همسایه برادر لبنان است در حالی كه آمریكا بیش از 10 هزار مایل از آن فاصله دارد.