اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عروسکهایی که به طرز باورنکردنی زنده به نظر میرسند +تصاویر



 

این عروسکهای زیبا که شبیه کودکان معصوم و بازیگوش به نظر میرسند آثار زیبایی از یک خانم هنرمند فرانسوی است که "لائورنس روت" هستند . گفته میشود هر کدام از عروسکهای این کلکسیون بی نظیر قیمتی بین 450 تا 1350 یورو دارند. این عروسکها نه به عنوان اسباب بازی بلکه به عنوان یک کلکسیون بی نظیر معرفی شده اند. ساخت هرکدام از این  عروسکها حدود 2 هفته زمان لازم دارد . جنس آنها از رزین های پلیمری که خاصیت چکش خواری دارند ساخته شده و چهره  آنها از مواد اکریلیک پخته شده ساخته میشود.

او معتقد است سخت ترین بخش ساخت این عروسکها نشان دادن احساس درونی آنها در چهره شان است. احساساتی مثل خجالت، خشم، شادی، غم و نظایر آنها.
چشمان این عروسکها از شیشه و موهایشان از موی طبیعی انسان و اسب تهیه میشود. این خانم هنرمند علاوه بر دقت در ساخت چهره  و اندام آنها لباسها و کفشهای این عروسکها را نیز خودش طراحی و تهیه میکند.
این عروسکها از رده سنی سنی نوزادی تا پیش دبستانی تهیه میشوند و بلندترین آنها قدی حدود 22 اینچ دارد. او این کار را از 12 سال پیش شروع کرده است و امیدوار است بتواند تا هروقت که سنش اجازه میدهد این هنر را دنبال کند.

عروسکهای زیبا , خانم هنرمند , اخبار گوناگون

عروسکهای زیبا , خانم هنرمند , اخبار گوناگون

عروسکهای زیبا , خانم هنرمند , اخبار گوناگون

عروسکهای زیبا , خانم هنرمند , اخبار گوناگون

منبع:pardad.ir


ویدیو مرتبط :
‫5 غذایی که سالم به نظر میرسند اما !‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برخورد هولناک پراید با درختان/3 سرنشین به طرز معجزه‌آسایی زنده ماندند+تصاویر



اخبار حوادث - برخورد هولناک پراید با درختان/3 سرنشین به طرز معجزه‌آسایی زنده ماندند+تصاویر

عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی منجر به واژگونی پراید و مصدوم شدن سه نفر گردید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بامداد روز جمعه هفتم شهریور ماه نودو سه ساعت 03:10 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو پراید واقع در شهریار ،سه راهی اسدآباد گزارش گردید.
 
ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه های 101 مرکزی و 701 کهنز را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند.

آتش‌نشان‌ها در بدو ورود مشاهده کردند،‌ یکدستگاه خودرو پراید به علت عدم رعایت قوانین ومقررات راهنمائی و رانندگی از مسیر جاده منحرف و پس از برخورد با درختان وسط بلوار واژگون  که منجر به مصدوم  و محبوس شدن سه نفر از سرنشینان خودرو فوق شده است.

امدادگران 125 ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری افراد مصدوم از داخل خودرو خارج و با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و محل تحویل نیروی انتظامی مستقر در محل حادثه  گردید.

 

اخبار,اخبار حوادث ,تصادف

 

اخبار,اخبار حوادث ,تصادف

 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران