اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عرضه Assassin’s Creed Identity برای iOS


بازی Assassin’s Creed Identity با قیمت 4.99 دلار روی فروشگاه اپل استور قرار گرفت.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: در حالی که در سال 2016 قسمت جدیدی از مجموعه بازی‌های «فرقه‌ی اساسین» (Assassin’s Creed) برای کنسول‌های بازی راهی بازار نمی‌شود، یوبی سافت بازی Assassin’s Creed Identity را برای پلتفرم‌های موبایل عرضه کرد.

عرضه بازی Assassin’s Creed Identity برای iOS

مجموعه بازی‌های فرقه‌ی اساسین علاقه‌مندان بسیار زیادی دارند و تا این لحظه هم قسمت‌های مختلفی از آن راهی بازار شده است. براساس گفته‌های یوبی سافت امسال شاهد قسمت جدیدی از این مجموعه بازی‌ها روی کنسول‌های بازی نخواهیم بود؛ اما علاقه‌مندان می‌توانند این بازی را روی موبایل تجربه کنند. یوبی سافت به تازگی بازی Assassin’s Creed Identity را برای آیفون و آیپد عرضه کرده است.

این بازی موبایلی به در سبک نقش آفرینی اکشن ساخته شده و در دوره‌ی رنسانس و در کشور ایتالیا رخ می‌دهد. اگر این مجموعه بازی‌ها را تجربه کرده باشید، حتما می‌دانید که بازی‌های Assassin’s Creed II، Assassin’s Creed: Brotherhood و Assassin’s creed: Revelations با حضور شخصیت «اتزیو» (Ezio) هم در این دوره‌ی زمانی در جریان بودند.

المان‌های نقش آفرینی این بازی پیرامون انتخاب کلاس‌های مختلف برای شخصیت بازی و شخصی‌سازی او می‌شود. بازی‌کننده‌ها با پیشرفت در بازی ویژگی‌های جدیدی را به شخصیت بازی اضافه خواهند کرد.

این بازی با قیمت 4.99 دلار عرضه شده و برای اجرای آن هم باید آیفون 5 به بالا و آیپد 3 یا آیپدهای جدیدتر داشته باشید. یوبی سافت به این موضوع اشاره کرده که نسخه‌ی اندروید این بازی در بهار روی فروشگاه گوگل پلی عرضه می‌شود.


ویدیو مرتبط :
Assassin’s Creed: Rogue برای کامپیوتر نیز عرضه می شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی Assassin's Creed Pirates برای iOS


در این بازی شما در نقش کاپیتان کشتی دزدان دریایی قرار خواهید گرفت و باید برای به دست آوردن گنجینه‌های ارزشمند و همچنین سلطه بر کارائیب، دشمنان و کشتی‌های دیگر را نابود کنید.



صبح بخیر :

همان‌طور که می‌دانید پس از عرضه‌ی دو بازی فوق‌العاده‌ی Assassin’s Creed III و Assassin’s Creed IV: Black Flag و تمرکز بازی بر قسمت نبردهای دریایی و همچنین استقبال بازیبازها، یوبی‌سافت تصمیم گرفت نسخه‌ای از این عنوان بسیار محبوب را که هسته‌ی اصلی گیم‌پلی آن مبارزات دریایی است را برای تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند نیز عرضه کند.

در واقع در این بازی شما در نقش کاپیتان کشتی دزدان دریایی (Alonzo Batilla) قرار خواهید گرفت و باید برای به دست آوردن گنجینه‌های ارزشمند و همچنین سلطه بر کارائیب، دشمنان و کشتی‌های دیگر را نابود کنید. یکی از نکات جالب بازی وجود شخصیت‌های (دزدان دریایی) مختلفی از دیگر بازی‌های یوبی‌سافت نظیر Assassin’s Creed IV: Black Flag در این بازی می‌باشد. به گفته‌ی سازندگان، این بازی از یک موتور گرافیکی ۳بعدی جدیدی استفاده می‌کند که به طور ویژه برای تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند ساخته شده و به همین دلیل گرافیک بازی بسیار خوب از کار درآمده است.

ویژگی ها:
* به دست آوردن قایق های بیشتر از عصر طلایی دزدی دریایی
* امکان ارتقاء کشتی خود با استفاده از غارت کشتی ها و ابزارها
* استخدام بهترین خدمه و یادگیری بیش از 50 تکنیک برای تبدیل شدن به کاپیتان بهتر
* تغییر شرایط آب و هوایی به طور مستقیم برای تجربه ی واقعی ترین بازی اکشن!
* در دسترس بودن یک نقشه کارائیب بزرگ برای شروع کردن یک ماجراجویی شگفت انگیز
* لذت بردن از 50 ماموریت واقعا چالش برانگیز در مکان هایی واقعی و خیره کننده
* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری هیجان انگیز
* پشتیبانی از زبان های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی، پرتغالی ، چینی، ژاپنی ، کره ای و روسی

توجه: این بازی 0.99 دلاری فقط برای مدت محدودی رایگان می باشد.