اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عرضه گوشی به همراه سیم‌كارت از دی‌ماه



 

 

 

محمدی گفت: البته شركت LG برای این كار به ما وعده داده است و اگر كسی به این شركت مراجعه كند می‌تواند گوشی موردنظر را دریافت كند.

 

فارس: سرپرست اداره كل بازاریابی همراه اول گفت: تا پیش از دهه فجر و در دی ماه لیست برندهای جدید همكار همراه اول در طرح باندلینگ (بسته گوشی به همراه سیم‌كارت) اعلام می‌شود.

 

اصغر محمدی با اشاره به مرحله جدید عرضه گوشی به همراه سیم كارت از سوی شركت ارتباطات سیار گفت: اسپانسر این كار شركت LG است تا گوشی‌های LG به همراه سیم‌كارت‌های همراه اول عرضه كند.

 

وی ادامه داد: در مدت نمایشگاه تله‌كام ثبت‌نام از علاقمندان جدید این بسته انجام شد تا پس از اتمام نمایشگاه با مراجعه به فروشگاههایی كه نمایندگی محصولات LG را دارند بسته گوشی و سیم كارت خود را دریافت كنند.

 

سرپرست اداره كل بازاریابی همراه اول با بیان اینكه این پكیچ‌ها در دو نوع 35 و 45 هزار تومانی عرضه می‌شد، گفت: این كار در حال حاضر انجام و گوشی‌ها نیز تحویل داده می‌شوند؛ اما برای ادامه این طرح با شركت‌های دیگر نیز وارد مذاكره شده‌ایم كه چنانچه قادر به ارائه شرایط مورد نظر ما هستند، در این طرح مشاركت داده شوند.

 

محمدی گفت: البته شركت LG برای این كار به ما وعده داده است و اگر كسی به این شركت مراجعه كند می‌تواند گوشی موردنظر را دریافت كند.

 

وی در خصوص اینكه آیا امكان خرید این بسته‌ها هم اكنون و پس از نمایشگاه تله‌كام نیز وجود دارد، گفت: منتظر هستیم ببینیم مقداری كه در نمایشگاه ثبت‌نام كرده‌اند، برای گرفتن گوشی‌ها مراجعه می‌كنند یا خیر.

 

محمدی افزود: البته تا پیش از دهه فجر از طریق سایت همراه، این امكان فراهم می‌شود كه متقاضیان هر گوشی مربوط به هر شركتی را كه می خواهند خریداری كنند و پیش از دهه فجر این كار حتما انجام خواهد ‌شد.

 

سرپرست اداره بازاریابی شركت ارتباطات سیار افزود: تا پیش از دهه فجر و در دی‌ماه آدرس تمامی فروشگاههایی كه باندلینگ گوشی (بسته گوشی به همراه سیم‌كارت) را انجام می‌دهند به روی سایت همراه اول قرار داده می‌شود.

 

وی در خصوص اینكه آیا گوشی‌ها با همان قیمت 35 و 45 هزار تومان ارائه خواهد شد، گفت: گوشی‌ها با همان قیمت قبلی عرضه خواهند شد؛ زیرا قیمت باید برای شركت به صرفه باشد.

 

محمدی در خصوص اینكه مذاكره با چه برندهایی انجام شده است، گفت: برای شركت‌های دیگر فراخوان شده است و ما آمادگی خود را اعلام كرده ایم كه اگر شركت‌های دیگر نیز بخواهند می‌توانند وارد این عرصه شوند؛ اما برندهای دیگر هنوز نهایی نشده است.

 

محمدی در پاسخ به اینكه چه میزان از ثبت‌نام‌ كنندگان در نمایشگاه برای دریافت گوشی مراجعه كرده‌اند، اظهار داشت: هنوز بازخوردی از بازار و از اینكه چه میزان از بازدید كنندگانی كه ثبت‌نام كرده‌اند برای خرید گوشی مراجعه كرده‌اند، نگرفته‌ایم./عصرایران


ویدیو مرتبط :
مسخره كردن سیم كارت همراه اول در خنده بازار HD

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شارژ مستقیم ایرانسل،شارژ ایرانسل,شارژ همراه اول**شارژ مستقیم سیم‌كارت ایرانسل با گوشی



 

خرید شارژ ایرانسل

 

خرید شارژ همراه اول

 

شارژ مستقیم سیم‌كارت ایرانسل با گوشی 

شارژ مستقیم خطوط ایرانسل از طریق گوشی تلفن همراه به همراه میسر شد.

 

شارژ ایرانسل,شارژ مستقیم ایرانسل,شارژ مستقیم با سیمکارت ایرانسل

 شارژ مستقیم ایرانسل

شارژ مستقیم ایرانسل - ایرانسل اعلام كرده است كه در ادامه راه‌اندازی روش‌های آسان شارژ مستقیم، مشترکین اعتباری ایرانسل از این پس می‌توانند با استفاده از تلفن همراه خود و یا اینترنت، از طریق وب سایت charge.irancell.ir خط ایرانسل خود یا افراد دیگر را شارژ کنند.

 

شارژ ایرانسل

 

بدین ترتیب پس از ورود به وب سایت مذکور، کافیست شماره تلفن همراه، نوع شارژ (شامل معمولی و شگفت انگیز) و همچنین مبلغ مورد نظر و بانکی که می خواهند پرداخت را از طریق آن انجام دهند را انتخاب کنند تا پس از پرداخت اینترنتی، اعتبار مورد نظر مستقیماً بر حسب میزان شارژ و به همراه ۲% اعتبارهدیه مکالمه و پیامک به حساب شماره تلفن همراه انتخابی افزوده شود.

 

شارژ ایرانسل

 

با روش شارژ مستقیم ایرانسل ، مبلغ مذکور به طورمستقیم از حساب بانکی فرد کسر شده و به اعتبار سیم‌کارت افزوده می‌شود. به طور مثال اگر با انتخاب این روش، مبلغ ۱۰۰ هزار ریال شارژ دریافت کنید، ۲% از این مبلغ که با احتساب مالیات بر ارزش افزوده معادل ٢ هزار ریال است، به اعتبار شما افزوده می‌شود.

منبع:ایسنا