اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عرضه مانیتور منحنی و متفاوت سامسونگ


سامسونگ به دنبال ایجاد تحول عظیمی در عرضه مانیتورهای منحنی است تا بتواند نسل جدیدی از مانیتورها را ارائه کند.

خبرگزاری مهر: سامسونگ به دنبال ایجاد تحول عظیمی در عرضه مانیتورهای منحنی است تا بتواند نسل جدیدی از مانیتورها را ارائه کند.

سامسونگ یکی از کمپانی های فناوری است که همواره به دنبال تحول در عرصه محصولات فناورانه است. اکنون این کمپانی خبر از تولید و عرضه مانیتورهای منحنی متفاوتی را اعلام کرده که می تواند نگاه های بسیاری را به سوی خود جلب کند.

از ویژگی های مانیتورهای منحنی می توان به انجام کارهای گرافیکی و همینطور بازی های متفاوت اشاره کرد. مانیتور های منحنی جدید سامسونگ  SE۷۹۰C و SE۵۹۱C و SE۵۱۰C نام دارند. سامسونگ، یکی از کمپانی هایی است که مانیتورهای متفاوتی را عرضه کرده تا کاربران بتوانند حق انتخاب بیشتری داشته باشند.

عرضه مانیتور منحنی و متفاوت سامسونگ

از قابلیت های مانیتورهای منحنی می توان به مواردی مانند سازگاری بیشتری با چشم، سیستم مناسب نور، عدم خستگی چشم و ... را نام برد. اما از سوی دیگر،مانیتورهای منحنی برای بازی های رایانه ای نیز بسیاری مناسب هستند و با داشتن کنتراست استاتیک ۵۰۰۰ در ۱ تصاویر تیره تر بهتر دیده می شوند تا مزیتی برای کاربران باشند.

مدل SE۵۹۰C با قاب سیاه و سفید و صفحه ۳۱.۵ اینچی در حدود ۵۹۹.۹۹ دلار ، مدل SE۵۹۱Cبا صفحه نمایش ۲۷اینچی و قیمت ۳۹۹.۹۹ دلار و مدل SE۵۱۰C  با قاب سیاه و سفید در اندازه های   ۲۷ و ۲۳.۶ اینچی به قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار تا اواسط سال جاری عرضه خواهند شد.


ویدیو مرتبط :
صفحه نمایش منحنی سامسونگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مانیتور جدید 23 اینچی فول اچ دی AOC عرضه شد



 

 

مانیتور فول اچ دی , مانیتور های جدید

 

 

مانیتور Aire iPlay دارای یک رابط کاربری +Screen است که می تواند صفحه نمایش را به چهار بخش تقسیم کند تا به انجام کارهای مختلف کمک نماید.

AOC مانیتور جدید Aire iPlay خود را عرضه کرد، مانیتوری که برای اولین بار در نمایشگاه CES 2012 معرفی شد. این مانیتور ۲۳ اینچی دارای یک داک اسپیکر مخصوص آیفون یا آیپاد می باشد که بطور مستقیم می تواند این دستگاه را در جلو چشمان کاربر شارژ نماید و حتی کاربر می تواند به موسیقی مورد نظر خود گوش کند.

این مانیتور ۲۳ اینچی Aire iPlay که فوق العاده باریک است دارای ضخامت ۱۲.۹ میلیمتر می باشد. از دیگر ویژگی های این صفحه نمایش می توان به نسبت ابعاد ۱۶:۹ و رزولوشن Full HD 1080p به همراه نسبت کنتراست دینامیک ۵۰,۰۰۰,۰۰۰:۱ اشاره کرد. زمان پاسخگویی صفحه نمایش نیز ۲ms است.

همچنین این مانیتور جدید دارای ورودی HDMI و اسپیکرهای ۱۰ واتی است که دارای سیستم صوتی SRS Premium sound می باشد. مانیتور Aire iPlay دارای یک رابط کاربری +Screen است که می تواند صفحه نمایش را به چهار بخش تقسیم کند تا به انجام کارهای مختلف کمک نماید.

مانیتور جدید AOC دارای یک منو OSD گرافیکی است که می توان با استفاده از یک نرم افزار iMenu یکپارچه بطور مستقیم از طریق ماوس با آن کار کرد. این محصول از دیروز برای فروش و با قیمتی ۲۷۹ دلاری در دسترس می باشد، اما از طریق آمازون می توان آن را با قیمت ۲۲۹ دلار تهیه نمود.

منبع: پی سی وار