اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عرضه اینترنت بدون مشکل در نوروز


معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزایش ظرفیت پهنای باند اینترنت به ۵۰۰ گیگابیت بر ثانیه با هدف برقراری ارتباطات اینترنتی بدون مشکل در ایام نوروز ۹۵ خبر داد.

خبرگزاری مهر: معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزایش ظرفیت پهنای باند اینترنت به ۵۰۰ گیگابیت بر ثانیه با هدف برقراری ارتباطات اینترنتی بدون مشکل در ایام نوروز ۹۵ خبر داد.

ظرفیت اینترنت به ۵۰۰گیگابیت رسید/ عرضه اینترنت بدون مشکل در نوروز

با اشاره به ظرفیت سازی انجام شده برای شبکه زیرساخت ارتباطی کشور، اظهار داشت: پیش بینی می شود ارتباطات بدون نقص برای نوروز ۹۵ داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به برقراری ارتباطات بدون مشکل در زمان انتخابات ۷ اسفند ۹۴ و تلاشهای صورت گرفته از سوی این شرکت تاکید کرد: ظرفیتهای شبکه را برای برقراری ارتباطات اینترنت نسبت به دو ماه گذشته افزایش محسوسی داده ایم.

وی با بیان اینکه در ۲۲ بهمن ماه، ظرفیت پهنای باند اینترنت بین الملل ۳۰۷ گیگابیت بر ثانیه بود، ادامه داد: برای نوروز ۹۵ حدود ۲۰۰ گیگابیت به ظرفیت پهنای باند اینترنت اضافه کردیم. براین اساس ظرفیت اینترنت بین الملل به ۵۰۰ گیگابیت بر ثانیه افزایش می یابد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه ظرفیت پهنای باند داخلی کشور نیز به ۴ ترابیت بر ثانیه رسیده است، خاطرنشان کرد: مشکلی برای دسترسی به اینترنت از نظر ظرفیتهای پهنای باند در ایام نوروز، وجود ندارد و کاربران هرچه قدر که می خواهند می‌توانند از این شبکه استفاده کنند.


ویدیو مرتبط :
تصویب تغییر عرضه اینترنت از حجمی به نامحدود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تازه‌ترین خبرها از قهوه تلخ: اول باید مشکل پخش قسمت آخر در اینترنت حل شود



  ,قهوه تلخ,وضعیت قهوه تلخ

 

تازه‌ترین خبرها از قهوه تلخ: اول باید مشکل پخش قسمت آخر در اینترنت حل شود

تهیه کنندگان "قهوه تلخ" به کارگردانی مهران مدیری در نظر دارند ساخت ادامه این مجموعه را دوباره از سر گیرند.

 

به گزارش خبرنگار مهر، برادران آقا گلیان در حال مذاکره با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند تا ساخت ادامه این مجموعه که با استقبال مخاطبین در شبکه نمایش خانگی روبرو شده بود را دوباره از سر گیرند.

 

شنیده ها حاکی است آنها باید مشکلات پیش آمده برای نسخه ای از این مجموعه که به طور غیر قانونی وارد بازار شده بود را در ارشاد رفع کنند تا بتوانند ساخت ادامه "قهوه تلخ" را آغاز کنند. هم اکنون برادران آقا گلیان مشغول این کار هستند.

رجبی فروتن؛ رئیس دفتر همکاری‌های سمعی و بصری و نمایش خانگی وزارت ارشاد، در گفتگویی با خبرگزاری مهر پیش از این عنوان کرد: فقط سه قسمت از سری دوم این مجموعه تهیه و تولید شده است و ما در حال بررسی و ارزیابی آن بودیم که بحث ورود این بخش‌ها به صورت غیرقانونی در شبکه نمایش خانگی مطرح شد. در حال حاضر موضوع شکل حقوقی دارد.

 

وی ادامه می‌دهد: سرمنشا ورود این نسخه هنوز مشخص نیست. باید تهیه‌کننده فیلم در این زمینه که دیگر این اتفاق برای مجموعه "قهوه تلخ" نمی‌افتد تضمین دهند چراکه موضوع این سریال مانند یک فیلم سینمایی نیست که مجوز ساخت داشته و حالا پس از تولید در اداره نظارت برای گرفتن پروانه نمایش مشکل داشته باشد. ارگان‌های دست اندرکار مبارزه با قاچاق فیلم باید به جمع‌بندی برسند و درباره دلایل قاچاق این سریال نظر خود را ارائه دهند. مجوز نشر این مجموعه منوط به برطرف شدن ابهامات پخش غیرقانونی آن است. زیرا چنین اتفاقی باعث می‌شود فضای ناامنی در شبکه نمایش خانگی به وجود آید.

 

البته خشایار الوند نویسنده مجموعه "قهوه تلخ" نیز هم اکنون در "ساخت ایران" با محمد حسین لطیفی همکاری می کند. از طرف دیگر جمع کردن عوامل و بازیگران این مجموعه کار دشواری است./کافه سینما