اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عربستان هواپیمایی ماهان را تحریم کرد


عربستان اعلام کرد که این کشور مجوز شرکت هواپیمایی ماهان برای استفاده از حریم هوایی عربستان و فرود در این کشور را لغو کرده است.

خبرگزاری تسنیم: به گزارش شبکه خبری الاخباریه عربستان، سازمان هواپیمایی عربستان اعلام کرد که این کشور مجوز شرکت هواپیمایی ماهان برای استفاده از حریم هوایی عربستان و فرود در این کشور را لغو کرده است.

بر اساس این گزارش، سازمان هواپیمایی عربستان مدعی شد که هواپیمایی ماهان قوانین و مقررات برنامه مربوط به ایمنی پروازهای بین المللی که در عربستان اجرا می‌شود را رعایت نکرده است.


ویدیو مرتبط :
تیک آف هواپیمایی ماهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تحریم هواپیمایی ماهان به بهانه ترور


دولت آمریکا به بهانه نقش داشتن شرکت هواپیمایی ماهان در انتقال فرد متهم به آنچه دست داشتن در عملیات ترور سفیر عربستان به این کشورادعا شده، این شرکت را تحریم کرد.

دولت آمریکا به بهانه نقش داشتن شرکت هواپیمایی ماهان در انتقال فرد متهم به آنچه دست داشتن در عملیات ترور سفیر عربستان به این کشورادعا شده، این شرکت را تحریم کرد.

در همین حال وزارت جنگ آمریکا(پنتاگون) اعلام کرد توطئه که بنا به ادعای این کشور توسط ایران سازمان دهی شده پاسخ دیپلماتیک می طلبد نه نظامی.
 
خاطر نشان می شود دولت آمریکا که درپی اعتراضات گسترده مردمی در بیش از هزار شهر، اکنون در بدترین وضعیت خود قرار دارد، در تلاش برای گمراه کردن جهانیان از این تحرکات مردمی به جوسازی علیه ایران روی آورد و در اظهار نظری عجیب مدعی دست داشتن تهران در تلاش برای ترور سفیر عربستان در واشنگتن شد.
 
اریک هولدر وزیر دادگستری آمریکا شب گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی که شبکه‌های الجزیره و العربیه در اقدامی هماهنگ به پخش مستقیم ادعاهای بی اساس وی علیه ایران پرداختند، مدعی شد واشنگتن تدابیری را برای بازخواست ایران به سبب برنامه ریزی برای ترور سفیر عربستان اتخاذ خواهد کرد.

منبع: مهر