اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عربستان در اربیل کنسولگری ایجاد می کند


سفیر عربستان در عراق خبر داد که ریاض در نظر دارد در اربیل کنسولگری ایجاد کند.

خبرگزاری فارس: «ثامر السبهان» عربستان سعودی در نشست خبری با مسعود بارزانی رئیس منطقه کردستان گفت: ریاض در نظر دارد طی روزهای آینده در اربیل کنسولگری ایجاد کند.

السبهان که به تازگی سفیر عربستان در عراق شده برای اولین بار به اربیل سفر کرد و در انجا با مسعود بارزانی رئیس منطقه کردستان و نیچروان بارزانی نخست وزیر این منطقه دیدار کند.

رسانه‌ها گزارش دادند که سازماندهی ائتلاف اهل تسنن عراق محور رایزنی‌های السبهان در اربیل بوده است.


ویدیو مرتبط :
اربیل-آهنگ ترکی بچه های ترکمن اربیل عراق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سنگ باران کنسولگری عربستان در مشهد



کنسولگری کشور پادشاهی عربستان سعودی در مشهد مقدس توسط جوانان معترض سنگ باران شد.به گزارش تابناک، مردم مشهد روز گذشته با تجمع در مقابل کنسولگری عربستان سعودی در در این شهر، در اعتراض به کشتار آزادی خواهان بحرینی توسط عمال سعودی، ساختمان این کنسولگری را سنگ باران نمودند.

 

در این تجمع با شکوه که اقشار مختلف مردم همیشه در آن حضور داشتند پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد. مردم با سر دادن شعارهایی چون "سفیر اسرائیلی اخراج باید گردد"، "تبت یدا ابی لهب"، "می کشم می کشم آنکه برادرم کشت"، "ای رهبر آزاده آماده ایم آماده"، "الاخوة البحرینیة نحن ندعمكم"، "نصر من الله و فتح قریب" به سمت ساختمان کنسولگری عربستان به حرکت درآمدند و پرچم بحرین را بر فراز دیوارهای بلند این ساختمان به احتراز درآورده و اعراض خود را به رفتار سخیفانه و ددمنشانه آل سعود در بحرین نشان داده و از ملت آزاده و آزادی خواه آن حمایت کردند.

گفتنی است، جمعیت معترضین به حدی رسیده بود که چهار خیابان منتهی به کنسولگری مسدود شده بود.../تابناک