اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عراقچی امشب به گفتگوی ویژه خبری می آید


عضو ارشد تیم مذاکره کننده کشورمان امشب در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه 2 سیما حضور می یابد.

خبرگزاری مهر: سیدعباس عراقچی امشب در گفتگوی ویژه خبری آخرین وضعیت مذاکرات را تشریح می کند.

عضو ارشد تیم مذاکره کننده کشورمان قرار است در ارتباط زنده تصویری از هتل کوبورگ وین با مجری این برنامه در استودیو تهران گفتگو کند.

امروز درحالی ضرب الاجل هفته روزه به پایان خود نزدیک می شود که براساس اعلام مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفتگوها تا روز جمعه ادامه خواهد یافت.

تا این لحظه  وزیرخارجه چین، روسیه و فرانسه  شهر وین را ترک کرده اند. گفته می شود وزرای خارجه آلمان و انگلیس هم امشب از وین می روند.


ویدیو مرتبط :
گفتگوی ویژه خبری قالیباف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گفتگوی زنده تلویزیونی احمدی نژاد امشب در بخش گفتگوی ویژه خبری شبکه 2



 

رییس جمهور در آستانه شرکت در شصت و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد با حضور در بخش گفتگوی ویژه خبری شبکه 2 سیما به طور زنده با مردم به گفت و گو خواهد نشست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر محمود احمدی نژاد شامگاه یکشنبه بعد از خبر ساعت 22/30 ، در آستانه سفر به نیویورك برای شركت در شصت وششمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد در گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم مهمترین مسایل داخلی و موضوعات روز منطقه ای و بین المللی را تشریح خواهد کرد.

پیش از این قرار بود این گفتگو از طریق شبکه اول سیما پخش شود که با توجه به برنامه ریزی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مبنی بر پخش گفتگوهای سران سه قوه از شبکه دوم سیما، این گفتگو نیز بطور زنده از طریق این شبکه پخش می شود..../عصر ایران