اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عذرخواهی دی کاپریو از نامزد لیدی گاگا


حرکت «لئوناردو دی کاپریو» پشت سر «لیدی گاگا» و خشم نامزد گاگا از لئو همه جا خبرش پیچیده است. حالا «رادار آنلاین» نوشته است که بازیگر تایتانیک از «تیلور کینی» نامزد گاگا عذرخواهی کرده است.

روزنامه هفت صبح: حرکت «لئوناردو دی کاپریو» پشت سر «لیدی گاگا» و خشم نامزد گاگا از لئو همه جا خبرش پیچیده است. حالا «رادار آنلاین» نوشته است که بازیگر تایتانیک از «تیلور کینی» نامزد گاگا عذرخواهی کرده است.

آنطور که «رادار آنلاین» نوشته کینی بعد از پایان مراسم گلدن گلوب به سراغ دی کاپریو رفته و ضمن اعتراض به حرکت او، رفتارش را «به دور از ادب و غیرحرفه ای» خوانده است. ظاهرا چند ساعت بعد از این دیدار، دی کاپریو رسما از لیدی گاگا و تیلور کینی عذرخواهی کرده است.

گرگ وال استریت عذرخواهی کرد

منبعی که در مراسم حضور داشته به رادار آنلاین گفته است: «آنها مدت کوتاهی با هم حرف زدند و بعد هر سه نفر در میهمانی شرکت کردند. در ساعت هایی که میهمانی برگزار می شد در کنار هم نوشیدنی می خوردند و بلند بلند می خندیدند.»

دی کاپریو که امسال در گلدن گلوب جایزه بهترین بازیگر مرد را به خود اختصاص داد، گفته از آن حرکت منظوری نداشته و فقط شگفت زده شده است. لئو گفته که در حرکتش هیچ چیز غیرمودبانه ای نبوده است. رادار آنلاین نوشته خود گاگا نیز چندان از این حرکت ناراحت نشده است.


ویدیو مرتبط :
نقاشی حرفه ای از لیدی گاگا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خشم نامزد لیدی گاگا از دی کاپریو


«لیدی گاگا» برنده گلدن گلوب شد، «لئوناردو دی کاپریو» به روشنی این خواننده پر حاشیه را مسخره کرد. تصویر این اتفاق نیز پخش شد و حالا نامزد گاگا گفته است که به شدت از دست دی کاپریو عصبانی است.

روزنامه هفت صبح: وقتی «لیدی گاگا» برنده گلدن گلوب شد، «لئوناردو دی کاپریو» به روشنی این خواننده پر حاشیه را مسخره کرد. تصویر این اتفاق نیز پخش شد و حالا نامزد گاگا گفته است که به شدت از دست دی کاپریو عصبانی است.

در ویدئویی که از لحظه اعلام نام این خواننده 29 ساله منتشر شده، دی کاپریو 41 ساله که چندان دور از میز گاگا ننشسته، شکلک درمی آورد. دی کاپریو چند دقیقه بعد در پشت صحنه و در برابر دوربین های تلویزیونی کوشیده است کارش را توجیه کند: «وای خدای من. واقعا فکر می کنید من لیدی گاگا را مسخره کردم؟ نه، من اصلا خبر نداشتم که او دارد از پشت سر من می گذرد.»

خشم نامزد گاگا از دی کاپریو

این توضیحات اما چندان برای «تیلور کینی» نامزد لیدی گاگا قابل قبول نبوده است. یکی از نزدیکان کینی به «رادار آنلاین» گفته است: «تیلور به هیچ کس اجازه نخواهد داد که همسرش را مسخره کند حتی اگر این آدم بازیگری سطح بالا باشد. تیلور گفته بهتر است دی کاپریو به راحتی برای این ماجرا عذرخواهی کند زیرا واکنش او برخورنده و غیرحرفه ای بود.»

خشم نامزد گاگا از دی کاپریو