اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عذرخواهی جالب یک کارفرما از کارمند اخراجی


واریز میلیون‌ها تومان پول در هرماه، زن میانسال را به فكر فرو برده بود كه این همه پول از كجا، چرا و به وسیله چه كسی به حساب او واریز می‌شود؟

عصر ایران: واریز میلیون‌ها تومان پول در هرماه، زن میانسال را به فكر فرو برده بود كه این همه پول از كجا، چرا و به وسیله چه كسی به حساب او واریز می‌شود؟

پرونده‌ كه مدتی پیش با مراجعه این زن به پلیس فتای تهران تشكیل شد و سرهنگ محمد مهدی كاكوان درباره آن به تسنیم گفت: مدتی پیش زن 43 ساله‌ای به پلیس مراجعه كرد و گفت كه فرد یا افرادی هرماه میلیون‌ها تومان به حساب او پول واریز می‌كنند.

با توجه به اینكه این فرد از روش‌های مختلفی اقدام به واریز پول به حساب این زن 43 ساله می‌كرد، كارشناسان پلیس پس از انجام اقدامات فنی، موفق به شناسایی فردی به نام «جهان» شدند كه این مبالغ را به روش‌های مختلف به حساب این زن واریز می‌كرد.

پس از شناسایی این فرد و حضور وی در پلیس فتا، مشخص شد كه این زن، 18 سال پیش در شركت او كار می‌كرده و از كارمندان بسیار نمونه وی نیز بوده ولی این مرد در جریان یك سوءتفاهم، این زن را به طرز توهین‌آمیزی از شركت خود اخراج كرده بود ولی در طول این 18 سال، عذاب وجدان دست از سر وی برنداشته و او با واریز این مبالغ، قصد داشته تا گذشته خود را تلافی و دینی را كه بر دوش خود احساس می‌كرد، جبران كند.

این فرد از نحوه اخراج این زن به اندازه‌ای شرمنده بوده كه روی مواجهه حضوری با وی و معذرت خواهی از او را هم نداشته و از این رو با استفاده از روش‌های مختلف سعی در واریز كردن مبالغ میلیونی و به صورت ناشناس داشته است.

در جریان این پرونده، جهان در مجموع شش فقره واریز پول به حساب این زن، مبلغ 27 میلیون تومان را به حساب او واریز كرده بود و گفت كه اگر موضوع فاش نمی‌شد، قصد داشت تا آخر عمرش همچنان و به صورت ناشناس و سریالی به حساب این زن پول واریز كند.


ویدیو مرتبط :
سارق گاردریل کارمند اخراجی شهرداری از آب درآمد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رضا رویگری بشه خاطر بازی در اخراجی ها از مردم عذرخواهی کرد؟



 

رضا رویگری بشه خاطر بازی در اخراجی ها از مردم عذرخواهی کرد؟

 

«اگر من نقشی بازی کردم و در کاری بودم که مردم و یا عده ای آن را دوست نداشتند یا اینکه دوست نداشتند آن نقش را من بازی کنم، فقط یک جمله می گویم: انسان جائز الخطاست و من هم یک انسانم...»

 

روز ۵شنبه، ویدئویی از رضا رویگری، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در شبکه های اینترنتی منتشر شد که عذرخواهی این بازیگر در خصوص برخی نقش ها و کارهایش را شامل می شد.

به گزارش جهان رسانه های ضدانقلاب با پوشش گسترده این فیلم کوتاه و اظهار نظر مبهم رضا رویگری نوشتند که وی از بازی کردن در فیلم اخراجی ها پشیمان شده است...../جهان نیوز