اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عذرخواهی جالب در «بازی تاج و تخت»


به دنبال اتفاقات غم‌انگیز و سرنوشت‌سازی که در پایان قسمت پنجم «بازی تاج و تخت» رخ داد، دیوید بنیاف و دی. بی. وایس سازندگان سریال پرطرفدار اچ‌بی‌او با حضور در برنامه «جیمی کیمل لایو» مراتب تاسف خود را از بابت کشتن یکی دیگر از شخصیت‌های اصلی داستان ابراز و در حرکتی بی‌سابقه از هواداران‌شان عذرخواهی کردند.

وب‌سایت آی سینما: به دنبال اتفاقات غم‌انگیز و سرنوشت‌سازی که در پایان قسمت پنجم «بازی تاج و تخت» رخ داد، دیوید بنیاف و دی. بی. وایس سازندگان سریال پرطرفدار اچ‌بی‌او با حضور در برنامه «جیمی کیمل لایو» مراتب تاسف خود را از بابت کشتن یکی دیگر از شخصیت‌های اصلی داستان ابراز و در حرکتی بی‌سابقه از هواداران‌شان عذرخواهی کردند.

در پی مرگ تراژیک یکی از شخصیت‌های اصلی

سه‌شنبه شب گذشته، خالقان اصلی «بازی تاج و تخت» در برنامه شبانه «جیمی کیمل لایو» که از شبکه ای‌بی‌سی (ABC) روی آنتن می‌رود، حضور یافتند تا مراتب تاسف صمیمانه خود را به خاطر رنجاندن هواداران وفادار شبکه اچ‌بی‌او اعلام کنند.

در پایان اپیزود پنجم «بازی تاج و تخت» که یکشنبه گذشته از اچ‌بی‌او پخش شد، «هودور» شخصیت دوست‌داشتنی و محافظ برن استارک کشته شد. درست لحظاتی بعد از آن که می‌فهمیم برن تا حدودی مسئول آسیب خوردن ذهن هودور بوده و باعث شده او نتواند جز کلمه «هودور» چیز دیگری بر زبان بیاورد، شخصیت دوست‌داشتنی داستان هنگام مقاومت در برابر وایت‌واکرها به طرز تراژیکی کشته می‌شود.


ویدیو مرتبط :
پس زمینه زنده "بازی تاج و تخت"

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توئیت های جالب در مورد بازی تاج و تخت


پخش ششمین فصل بازی تاج و تخت (گیم آو ترونز) آغاز شد و بسیاری از علاقه‌مندان این مجموعه در ایران، همزمان با پخش جهانی از شبکه اچ بی او، این مجموعه را پی‌گیری می‌کنند. آن چه می‌خوانید تعدادی از توییت‌های مردم درباره این مجموعه و خطرات! اسپویل کردن آن است که می‌خوانید.

کافه سینما: پخش ششمین فصل بازی تاج و تخت (گیم آو ترونز) آغاز شد و بسیاری از علاقه‌مندان این مجموعه در ایران، همزمان با پخش جهانی از شبکه اچ بی او، این مجموعه را پی‌گیری می‌کنند. آن چه می‌خوانید تعدادی از توییت‌های مردم درباره این مجموعه و خطرات! اسپویل کردن آن است که می‌خوانید.

Mohi:
"اچ بی او از صبح داره قسمتهای قبلی گیم آف ترونز رو پخش میکنه.خونه قشنگ حال و هوای #دربی گرفته، کم مونده زنم پرچم وستروس رو به اهتزاز در بیاره"

آستا لا ویستا baby:
"از اسپویل کردن نابجا جون مادرتون بپرهیزید


roshanak:
"در سیزن جدید سریال #GameofThrones مهران رجبی در یکی از نقش‌های اصلی بازی خواهد کرد. اسمایلی اسپویل"


Ali:
"#کمپین نه به #اسپویل #GOT آدم باشید و به این کمپین بپیوندید با تشکر:\\"



Nima:
"فردا از صبج توییتر نمی یام که اسپویل نشه #..."



iiriix:
"خطرناک‌ترین زمان و مکانی که دیدم مربوط میشه به #توییتر و ۲۴ ساعت بعد از پخش #گات! یه قدم اشتباه بذاری ممکنه برات #اسپویل بشه!"

نامربوط:
"خواهشا هرچی رو اسپویل می کنین بکنین ولی گیم او ترنز خط قرمز منه..."

ژوپــیــتــر:
"از فردا تایم لاین اومدن بدون دیدن گیم آف خطرناکه"


کسریٰ:
"تو تایم‌لاین همه با تیغ وایسادن میگن #گات اسپویل کنی خط خطیت میکنم"


تایلر دردن:
"تا دیروز داشتی یوزارسیف اسپویل میکردی حالا اسپویلر گیم آو ترونز رو تهدید به بلاک میکنی؟ تبعیض تا کجا"



Sajjad Rad:
"من از الان تا زمانی که اپیزود اول GOT رو نبینم وارد هیچ شبکه اجتماعی نشده، از خونه بیرون نیومده و پاسخ هیچ تماس تلفنی و ایمیلی رو نمیدم."



ArMaN:
"یجوری منتظر فصل جدید گیم او ترونز هستن آدم حسودیش میشه"


شین دخت:
"یه جوری برای گیم آف ترونز دل تو دلم نیست انگار که وقت سونوگرافی دارم و منتظرم ببینم بچه ام دختره یا پسر"


Nas:
"اومدم دیدم گیم آو ترونز ترند جهانی شده. خوشحالم هم وطنانم در یه جا دارن با کشورهای دیگه دوشادوش یه چیزی رو پیگیری میکنن."


min00t:
"قسمت ۲۱بیگ بنگ تئوری، واسه پخش فصل جدید گیم آف‌ترونز جشن گرفتن:))))"


Matin:
"انقد جو دادین واسه گیم آو ترونز منی که ندیدمم استرس گرفتم"

Masoumeh Naseri
"من فیلم و سریالی که توش موجودات عجیب باشند نگاه نمی‌کنم. گیم آف ترونز هم از اول نگاه نکردم اما از سریال به یک پدیده تبدیل شده. حالا چه کنم؟"