اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عدم ثبت‌نام فارغ‌التحصیلان کاردانش و فنی حرفه‌ای‌ در آزمون فراگیر پیام نور



عدم ثبت‌نام فارغ‌التحصیلان کاردانش و فنی حرفه‌ای‌ در آزمون فراگیر

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور گفت: فارغ‌التحصیلان دوره‌های کاردانش و فنی حرفه‌ای اجازه ثبت‌نام در دوره‌های فراگیر این دانشگاه را ندارند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

حسن زیاری، رئیس دانشگاه پیام‌نور در گفت‌وگو بافارس با بیان اینکه دفترچه راهنمای ثبت‌نام دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور در حال حاضر برروی سایت سازمان سنجش آموزش کشور و دانشگاه پیام‌نور قرار دارد، گفت: در برخی از دفترچه‌های آمادگی فراگیر پیام‌نور که برای تشویش افکار عمومی آرم تایید از وزارت علوم را دارند از فارغ التحصیلان فنی حرفه‌ای و کاردانش نیز دعوت به حضور در کلاس‌های آمادگی دانشگاه پیام‌نور شده است و این بر خلاف آیین‌نامه‌های وزارت علوم است.

به گفته وی مدارک تحصیلی مورد پذیرش برای ثبت‌نام در دوره دانشپذیری دانشگاه پیام‌نور طبق آیین‌نامه وزارت علوم دارابون مدرک تحصیلی دیپلم نظام قدیم، پیش دانشگاهی نظام جدید، کاردانی مورد تایید از آموزش و پرورش یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

زیاری با بیان اینکه علی رغم برخی تبلیغات،دانشگاه پیام‌نور هیچ نوع ورودی بدون کنکور و آزمون ندارد، گفت: برخی از موسسات غیر مجاز با بیان اینکه داوطلبان صرف حضور در این کلاس‌ها و کسب نمره قبولی دانشجوی دانشگاه پیام‌نور می‌شوند با دریافت مبالغ بالا موجب تشویش افکار داوطلبان شده‌اند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور با تأکید بر اینکه سوالات آزمون دوره‌های فراگیر این دانشگاه از کتب درسی معرفی شده است، گفت: حضور در کلاس‌ها برای داوطلبان دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور اجباری نیست و اگر داوطلبی کل کتاب‌های معرفی شده در دفترچه رابه دقت مطالعه کند در آزمون موفق خواهند شد./فارس

 


ویدیو مرتبط :
مهارت آموزی سازمان فنی و حرفه‌‌ای به فارغ التحصیلان رشته‌های مختلف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ثبت‌نام آزمون های فراگیر پیام‌نور از 8 دی



 

 

 

ثبت‌نام آزمون های فراگیر پیام‌نور از 8 دی

 

احتمال تغییر در منابع آزمون وجود دارد که در دفترچه آزمون اعلام می شود.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور زمان ثبت نام آزمونهای دوره های جدید فراگیر دانشگاه پیام نور در سال 89 را اعلام کرد و گفت: احتمال تغییر در منابع آزمون وجود دارد.

محمدهادی امین ناجی در گفتگو با مهر گفت: زمان ثبت نام آزمونهای دوره های جدید فراگیر دانشگاه پیام نور در سال 89 در مقطع کارشناسی از 8 تا 15 دی ماه و در مقاطع کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد از 21 تا 26 دی ماه است.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور از اعلام تعداد رشته های دوره های فراگیر جدید دانشگاه پیام نور در سال 89 ظرف چند روز آینده خبر داد و درباره میزان تغییر در منابع آزمون فراگیر 89 گفت: احتمال تغییر در منابع آزمون وجود دارد که در دفترچه آزمون اعلام می شود.

وی با بیان اینکه بیش از 70 موسسه مجاز آموزش فراگیر در سراسر کشور وجود دارد درباره زمان قانونی شروع کلاسهای این موسسات به مهر گفت: تا زمانی که دفترچه آزمون اعلام نشده است برگزاری هیچگونه کلاسی مجاز نیست چون مطالبی که در کلاسها ارائه می شود باید بر مبنای منابع آزمون که در دفترچه آزمون درج می شود باشند.