اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عجیب ترین مجسمه دنیا / عکس



در عکس زیر عجیب ترین وشگفت انگیز ترین مجسمه دنیا را می بینید.

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,مجسمه

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، کشور مصر دارای عجایب گوناگونی مانند اهرام ثلاثه است هرکدام از این عجایب زیبایی وجذابیت خاصی دارد که مورد توجه بسیاری از انسان ها می شود حالا به معرفی یکی دیگر از این عجایب می پرازیم ، مجسمه تخت سنگهایی که درهوا معلق هستند.

 

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
مجسمه کاغذی عجیب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عجیب ترین مجسمه های دنیا +عکس


وقتی در مورد مجسمه ها صحبت می شود، در ذهن مردم موزه ها متبادر می شود. این در حالی است که در برخی پارک ها مجسمه های کوچک یا غول پیکری ساخته شده اند که ارزش هنری بالا و طرفداران زیادی دارند.

مجله مهر - کیوان ابراهیمی: وقتی در مورد مجسمه ها صحبت می شود، در ذهن مردم موزه ها متبادر می شود. این در حالی است که در برخی پارک ها مجسمه های کوچک یا غول پیکری ساخته شده اند که ارزش هنری بالا و طرفداران زیادی دارند.

لیستی از پارک های اطراف جهان را جمع آوری کرده ایم که جایگاه برخی از عجیب و غریب ترین مجسمه ها هستند. از مردی که نوزادان را به هوا پرتاب می کند تا المان های داستان هزار و یک شب که بوسیله میلیون ها تن شن و ماسه ساخته شده اند.

همه دست به دست در عرشه

عجیب ترین مجسمه های دنیا

در اقامتگاه « سفر دریایی خورشید» واقع در کره جنوبی، گردشگران می توانند لذت یک سفر دریایی را در خشکی تجربه کنند. در هتلی که به شکل کشتی و در اندازه های واقعی بر لب صخره مشرف به دریا ساخته شده، می توانید باغی از مجسمه ها را پیدا کنید. اثر شاخص هنری که در این محل وجود دارد، یک جفت دست غول پیکر است که «دستان برکت» " نام دارد و با قرار گرفتن رو به سوی دریا، هر روز خورشید را در بر می گیرند.

زیر دریا

عجیب ترین مجسمه های دنیا

اگر در مکزیک به زیر آب های واقع در کانکن شیرجه بروید، پارک موزه ای از ۴۵۰ مجسمه دائمی با اندازه های طبیعی را خواهید دید که توسط جیسون تیلور ساخته شده اند. این پارک واقع در زیر آب، ساختاری صخره ای را پدید آورده که برای زندگی مرجان ها نیز مناسب است و سبب جلب غواصان به این محل می شود.

یکی از عجایب کویری

عجیب ترین مجسمه های دنیا

شما با ۳۵ هزار تن ماسه و شن، ۷۰ نفر مجسمه ساز و مکانی به مساحت ۵ زمین فوتبال چه می توانید بکنید؟ شرکتی در کویت با این امکانات، بزرگترین مجسمه شنی دنیا را در پارکی ساحلی ظرف مدت ۹ هفته ساخته است. این مجسمه عظیم ترکیبی از عناصر داستان هزار و یک می باشد.

هنر در پارک

عجیب ترین مجسمه های دنیا

کشور نروژ به گردشگرانی که به دیدنش می آیند، دیدن بزرگترین مجسمه پارکی در دنیا را که تنها بوسیله یک نفر ساخته شده، پیشنهاد می دهد. این مجسمه به نام «مردی که نوزادان را پرتاب می کند»، یکی از جاذبه های مهم گردشگری نروژ بوده و در پارک ویجلند اسلو ساخته شده است.

چهره ها

عجیب ترین مجسمه های دنیا

در پارکِ مجسمه های بزرگ سنگی در کره جنوبی می توانید مجسمه مشهورترین و همچنین بدنام ترین انسان های دنیا را ببینید. این پارک که در مسافت کوتاهی از سئول واقع شده، پر از مجسمه انسان هاست. از فیدل کاسترو گرفته تا آبراهام لینکلن تا پیامبرانی الهی مانند حضرت مسیح موجود است. موسس پارک می گوید مکانی را ساخته تا یاد بزرگترین رهبران سیاسی، نویسندگان، دانشمندان، فیلسوفان و هنرمندان دنیا را از ۱۸۰ کشور جهان گرامی بدارد.

غرور ملی کلمبیا

عجیب ترین مجسمه های دنیا

پارک «جیم دوکی» در کلمبیا، شامل نمادهای فرهنگ جهانی و ملی این کشور است. این پارک به نام خلبانی کلمبیایی که مسیرهای بین المللی را به سوی این کشور گشود، نامگذاری شده و به شما اجازه می دهد در میان بنای کپی شده تاج محل، ماکت بزرگ سایت باستان شناسی سان آگوستین، نقشه ای عظیم از کلمبیا، نماهایی از عجایب ۷گانه دنیا، نمادهایی از کمدی الهی دانته، و موزه ای شامل ۷۰۰ مجسمه به کنجکاوی بپردازید. این مجسمه ها بازگو کننده تاریخ بشریت اند و گردشگران می توانند با قطاری که به دور پارک می گردد، دیدی پانوراما نسبت به همه این مجسمه ها داشته باشند.