اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عجیب ترین شیوه قاچاق نفت +عکس


این شبکه به گونه ای طراحی شده بود که دور از چشم ماموران ایرانی و ترکیه ای و بدون نیاز به روش های سنتی، نفت و گازوییل را به شمدینلی منتقل می کرد.

تابناک: این شبکه به گونه ای طراحی شده بود که دور از چشم ماموران ایرانی و ترکیه ای و بدون نیاز به روش های سنتی، نفت و گازوییل را به شمدینلی منتقل می کرد.

در یکی از روستاهای منطقه مرزی شمدینلی در استان حکاری و در مرز ایران، نیروهای ویژه ژاندارمری به دنبال دریافت گزارش های مردمی، شبکه ای را کشف کردند که در نوع خود تاکنون بی سابقه بوده است.



ماجرا از این قرار است که قاچاقچیان اهل روستای مرزی شمدینلی برای آن که دور از چشم ماموران مرزی ایران و ترکیه نفت و گازوییل ارزان وارد کنند، با استفاده از شلنگ و تانکر یک خط انتقال 3کیلومتری  ساخته و نفت و گازوییل را از ایران وارد این شبکه کرده و در روستای خود تخلیه می کردند.

 آنان چندین تانکر 5 هزار لیتری در مسیر شلنگ ها و در دل خاک جا سازی کرده و به این ترتیب امکان آن را به وجود آورده بودند که به طور شبانه روزی ده ها هزار لیتر سوخت قاچاق را به شمدینلی رسانده و با بهای گزاف به فروش برسانند.


گفتنی است مواد سوختی در ترکیه از قیمت بالایی برخوردار بوده و در حال حاضر بنزین در ترکیه با  بالاترین قیمت نسبت به دیگر کشورهای جهان به فروش می رسد.


ویدیو مرتبط :
عجیب ترین شیوه قاچاق شتر به عربستان!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قاچاق پرنده به شیوه ای عجیب +عکس


این مرد در حال پرواز از آفریقا به سمت فرانسه بوده است که پلیس ها به رفتار های عجیب او در طول پرواز و پس از آن مشکوک شده و وی را مورد بازرسی قرار میدهند.

تاپ ناپ: این مرد در حال پرواز از آفریقا به سمت فرانسه بوده است که پلیس ها به رفتار های عجیب او در طول پرواز و پس از آن مشکوک شده و وی را مورد بازرسی قرار میدهند. با بررسی بدنی وی مشخص شده که این شخص تعداد زیادی مرغ مگس خوار را در شلوار خود پنهان کرده تا به داخل فرانسه وارد کند.

قاچاق پرنده به شیوه ای عجیب

قاچاق پرنده به شیوه ای عجیب

قاچاق پرنده به شیوه ای عجیب

قاچاق پرنده به شیوه ای عجیب

قاچاق پرنده به شیوه ای عجیب