اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عجیب ترین راه کسب درآمد +عکس



اخبار گوناگون - عجیب ترین راه کسب درآمد +عکس

به تازگی یک بانک تحقیقات انگلی پیشنهادی را ارائه کرده است که فکر نکردن به آن بسیار سخت است.این بانک اعلام کرده است که افراد می توانند با ارائه مدفوع خود، هر روز 40 دلار جایزه بگیرند. این یعنی هر ماه 1200 دلار تنها از راه دستشویی کردن بدست آورده اید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مردمی که در منطقه ماساچوست آمریکا زندگی می کنند از این پس می توانند بدون مشکل به زندگی خود ادامه دهند و هر وقت که نیاز به پول داشتند کافی است سری به دستشویی خانه بزنند و با دستشویی کردن کسب درآمد کنند!

به تازگی یک بانک تحقیقات انگلی پیشنهادی را ارائه کرده است که فکر نکردن به آن بسیار سخت است. این بانک اعلام کرده است که افراد می توانند با ارائه مدفوع خود، هر روز 40 دلار جایزه بگیرند. این یعنی هر ماه 1200 دلار تنها از راه دستشویی کردن بدست آورده اید.

 

اخبار,اخبار گوناگون , عجیب ترین راه کسب درآمد

 
این مرکز تحقیق اعلام کرده است آن ها به میزان زیادی از مدفوع نیاز دارند تا بتوانند با یک انگل خاص که سالانه 14 هزار نفر را می کشد کشف و راه مقابله با آن را بدست آورند.

افرادی که سن 18 تا 50 سال دارند می توانند در این طرح شرکت کنند و پس از ثبت نام باید هفته ای 4 بار حداقل مسیر 30 دقیقه ای را تا آزمایشگاه طی کرده و مدفوع خود را تحویل دهند البته اگر این تعداد به 5 بار برسد شما برنده 50 دلار اضافه هم می شوید.

اخبار,اخبار گوناگون , عجیب ترین راه کسب درآمد

 اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
کسب درآمد از سایت معتبر و اثبات پرداختی+ترفند کسب درآمد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وقتی رضا عطاران برای کسب درآمد به نوازندگی روی می آورد!+عکس



وقتی رضا عطاران برای کسب درآمد به نوازندگی روی می آورد!+عکس

در تازه ترین تصاویر منتشر شده از فیلم «رد کارپت» که به کارگردانی رضا عطاران در فرانسه در حال فیلمبرداری است عطاران را در قالب یک نوازنده دوره گرد می بینیم؛ نوازنده ای که برای کسب درآمد در کنار خیابان ساز می زند!


به گزارش شبکه ایران در تازه ترین تصاویر منتشر شده از فیلم «رد کارپت» که به کارگردانی رضا عطاران در فرانسه در حال فیلمبرداری است عطاران را در قالب یک نوازنده دوره گرد می بینیم؛ نوازنده ای که برای کسب درآمد در کنار خیابان ساز می زند!

داستان فیلم جدید عطاران , بازیگران فیلم رد کارپت
عکسهای جدید فیلم عطاران توسط کیوان کثیریان روزنامه نگار که این روزها در جشنواره کن به سر می برد شکار شده است و برای انتشار در اختیار رسانه متبوعش «خبرآنلاین» قرار گرفته است.

داستان فیلم جدید عطاران , بازیگران فیلم رد کارپت
داستان فیلم جدید رضا عطاران در حاشیه جشنواره کن اتفاق می‌افتد و ماجرای یک ایرانی است که به عشق حضور در این فستیوال عازم فرانسه می‌شود و در جشنواره کن درگیر اتفاقاتی می‌شود. به غیر از عطاران که نقش اصلی «رد کارپت» را بازی می‌کند، یک بازیگر زن فرانسوی نیز در این فیلم حضور خواهد داشت.

داستان فیلم جدید عطاران , بازیگران فیلم رد کارپت
مجری طرح و فیلمبردار «رد کارپت» احمد احمدی است که تهیه کار هم با مشارکت او و عطاران انجام خواهد شد..... / inn.ir