اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عجیب ترین دونده ها در ماراتن +عکس



عجیب ترین دونده ها در ماراتن +عکس

شرکت در یک رقابت ماراتن نیازمند قوای بدنی بسیار بالا است زیرا هرکس توان تحمل سختی داشته باشد می تواند در این رقابت ها شرکت کند.

زمانی که دویدن استقامتی و در مسافت طولانی باشد به آن ماراتن گفته می شود. افراد قوی که شانس برنده شدن را در خود می بینند در این رقابت ها شرکت می کنند. در مسابقاتی که سالانه در نقاط گوناگون برگزار می شود افرادی هم شرکت می کنند که نسبت به باقی ورزشکاران کمی متفاوت هستند. این افراد همیشه سوژه خبرنگارها هستند.

**کلی گلتینگ

تصاویر عجیب ترین دونده ها, دونده های عجیب ماراتن


در سال 2011 رکورد جالبی در کتاب رکورهای گینس به ثبت رسید. "کلی گلتینگ" که یک کشتی گیر و راننده کامیون بود و توانست یک ماراتن 11 ساعته را به پایان برساند. این مرد که وزنش 204 کیلوگرم بود به عنوان سنگین ترین فردی شناخته می شود که یک ماراتن را به پایان رسانده است. او در مورد این مسابقه که میان 11 هزار نفر آخر شد گفت، برای من با این وزن زیاد ماراتن دقیقا مساوی جهنم است.

**جو سالتر

تصاویر عجیب ترین دونده ها, دونده های عجیب ماراتن


بالا انداختن توپ و آکروبات بازی یک کار بسیار پیچیده است که هرکسی توانایی انجام آن را ندارد. "جو سالتر" رکورددار چنین آکروبات بازی خاصی است و یکبار در ماراتنی 40 کیلومتری شرکت کرد و تمام طول مسیر درحال دویدن به پشت در حالی که آکروبات بازی می کرد، بود. او توانست این مسیر را در 5 ساعت و 30 دقیقه به پایان برساند.

**کلارا لارنس

تصاویر عجیب ترین دونده ها, دونده های عجیب ماراتن


در حالی که 16 روز از پایان ماراتن بزرگ لندن در سال 2012 می گذشت "کلارا لارنس" بالاخره مسابقه را به پایان رساند. قبل از آنکه بخواهید به سرعت پایین او فکر کنید باید توجه داشته باشید این خانم از  قفسه سینه به پایین فلج است در این مسابقه شرکت کرد. این خانم 32 ساله با پوشیدن لباس خاصی که ارزشی میلیاردی داشت و تنها نمونه روی زمین بود توانست این مسابقه را تمام کند.

**جوسف تارن

تصاویر عجیب ترین دونده ها, دونده های عجیب ماراتن


سال 2011 ماراتن توکیو با یک شرکت کننده خاص همراه بود و آن کسی جز "جوسف تارن" نیست که کل این مسابقه را با لباسی از آیفون و آیپد به پایان رساند. او تمام مسیر آیفون ها را روشن کرده بود و  از مسیر مسابقه فیلمبرداری میکرد. او توانست مسیر 40 کیلومتری را در پنج ساعت به پایان برساند و تمام مسیر را زنده روی اینترنت نشان داد.

**ریک ون بک

تصاویر عجیب ترین دونده ها, دونده های عجیب ماراتن


"ریک ون بک" پدری است که چهارسال متوالی در یک ماراتن محلی شرکت میکند و این در حالی است که در کل مسیر او فرزند معلولش را بغل میکند تا از هوای آزاد و شرکت در مسابقه لذت ببرد. این پدر می گوید پسرم همیشه از مسابقه خوشش می آید و برای شاد شدنش هرساله در این رقابت شرکت میکنم.

 

yjc.ir


ویدیو مرتبط :
اتفاق عجیب برای دونده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتفاق بسیار عجیب برای دونده زن آمریکایی در رقابت های جهانی +عکس



اخبار,اخبار ورزشی,دونده زن آمریکایی

رقابت های دوومیدانی جهان با یک اتفاق بسیار عجیب همراه بود.

خوشحالی زودهنگام یک دونده آمریکایی باعث شد تا او مدال بسیار با ارزش رقابت های جهانی را از دست بدهد. در جریان مسابقه های دوومیدانی قهرمانی جهان و در فینال دوی 10 هزار متر زنان که با قهرمانی "ویویان چریوت" از کنیا به پایان رسید، خوشحالی زودهنگام دونده آمریکایی باعث شد او مدال این مسابقه ها را ازدست بدهد.

 

اخبار,اخبار ورزشی,دونده زن آمریکایی

 
به گزارش دیلی میل ، "مولی هادل" دونده 10 هزارمتر تیم ملی آمریکا در رقابت نهایی این ماده در حالی که تا نزدیکی خط پایان نفر سوم بود و مدال برنز خود را حتمی می‌دید خیلی زود شروع به خوشحالی کرد اما همین حرکت باعث شد هم وطنش "امیلی اینفلد" از او سبقت بگیرد.

این دونده آمریکایی پس از پایان این رقابت ها اظهار داشت که هموطنش لایق کسب مدال نبوده و تنها تعلل او باعث رقم خوردن چنین نتیجه ای شده است.

اخبار ورزشی - جام نیوز